بیش از هزار زائر اردو زبان متشکل از پاکستانی و هندی همزمان با ایام الله دهه فجر در رواق کوثر حرم مطهر رضوی حضور یافتند.

تشرف زائران خارجی به مناسبت دهه فجر به حرم مطهر رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و به همین مناسبت هزار و ۵۰۰ زائر اردو زبان متشکل از پاکستانی‌های مقیم ایران و لندن و زائرانی از کشور هندوستان در حرم مطهر امام رضا (ع) اجتماع کردند.

محمد صادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در این اجتماع گفت: این زائران خارجی از ویژه برنامه‌هایی که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر با همکاری معاونت زیارت استانداری استان و مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی برای آنان تدارک دیده شده بود بهره‌مند شدند.

او ادامه داد: کارشناسان مذهبی اردو زبان در جمع زائران، با تبیین نقش زیارت در شخصیت معنوی و سبک زندگی انسان، یکی از آثار و فواید زیارت ائمه اطهار (ع) را الگوگیری از آنان در تمام ابعاد و زوایای زندگی برشمردند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: تبیین اهداف پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل و نقش ارزش‌های اسلامی در تداوم انقلاب در برابر هجمه‌های دشمنان و آشنایی بیشتر با انقلاب اسلامی ایران از اهداف برگزاری این گونه اجتماعات در ایام الله دهه مبارک فجر است.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.