با افتتاح یکباب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در شهرستان خوی شمار جایگاه‌های سوخت شمال استان به ۱۲۷ باب رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: با بهره برداری از یک باب جایگاه سوخت که بمناسبت دهه فجر در شهرستان خوی صورت گرفت شمار جایگاه‌های سوخت منطقه ارومیه (مرکز و شهر‌های شمال استان آذربایجان غربی) به ۱۲۷ باب افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح این جایگاه و طراحی مطلوب در نقشه‌های اجرایی، امکان سوختگیری همزمان ۸ خودرو در این جایگاه فراهم است
مجرد افزود: وضعیت توسعه و احداث جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه بسیار مطلوب بوده و در حال حاضر متوسط مدت زمان انتظار سوختگیری نزدیک به صفر می‌باشد.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه خوی گفت: جایگاه جدیدالاحداث آیاز در زمینی به مساحت ده هزار مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث گردیده و جمعا دارای ۸ نازل سوختگیری می‌باشد.

مرتضی بشیر تصریح کرد: این جایگاه دارای یک سکوی بنزین و یک سکوی نفتگاز که در هر سکو ۲ تلمبه قرار گرفته و امکان عرضه دو نوع فرآورده بنزین و نفتگاز یورو ۵ و سوختگیری همزمان ۸ خودرو در جایگاه فراهم شده است.

این مقام مسئول در ادامه ضمن قدردانی از سرمایه گذار بخش خصوصی در احداث و راه اندازی این جایگاه و امکان اشتغال زایی آن بالغ بر ۷ نفر در فاز اول به تجهیزات بسیار مطلوب آن اعم از سیستم پرداخت الکترونیکی وجه سوخت، کیف پول کارت سوخت، و امکانات رفاهی آن اعم از دوباب نمازخانه، ۱۲ باب سرویس‌های بهداشتی زنانه و مردانه و فروشگاه جایگاه اشاره کرد.

او ادامه داد: جایگاه آیاز تحت برند شرکت پالایش نفت تبریز میباشد و دومین جایگاه تحت پوشش برند شرکت پالایش نفت تبریز در شهرستان خوی میباشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.