عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مدیرعامل پرسپولیس برای برطرف کردن مشکلات مالی این باشگاه روزی ۱۶ ساعت کار می‌کند و موفقیت‌های تیم حاصل همین تلاش‌ها است.  

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی محمدنبی دبیر کل اسبق فدراسیون فوتبال در حاشیه همایش بررسی ابعاد حقوقی محرومیت تیم‌های ایرانی از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: انجمن حقوق شناسی کار بسیار مفیدی انجام داد و همایش خوبی برگزار شد. باشگاه‌های ما در بخش حقوقی ضعف دارند و برای برطرف شدن مشکلات حقوقی باید از تجربه و دانش حقوق‌دانان استفاده شود. باید تدبیری اتخاذ کنیم تا بتوانیم در بخش ملی و فراملی از ظرفیت‌های حقوقی کشورمان استفاده کنیم تا از مسائلی که ممکن است به فوتبال ما به ویژه در بخش بین‌المللی ضربه بزند، جلوگیری کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره مشکلات مالی این باشگاه و ناراحتی انصاری فرد از هیئت مدیره به دلیل کمک نکردن به او در مسائل مالی گفت: انصاری فرد در جلسات هیئت مدیره حضور دارد و هیئت مدیره از همان ابتدا با او همکاری خوبی داشته است. هیئت مدیره در مسائل اجرایی دخالتی ندارد و به همین دلیل انصاری فرد باید درباره مسائل مالی صحبت کند. در جلسه‌ای که جمعه برگزار کردیم و تا ساعت ۸ شب طول کشید، انصاری فرد از تلاش‌هایی که برای برطرف کردن مشکلات می‌کند، حرف زد. به هر حال با یک حرکت کوچک تمام مشکلات حل نمی‌شود. انصاری فرد به شدت پیگیر مسائل باشگاه است و حداقل روزی ۱۶ ساعت کار می‌کند. دلیل موفقیت تیم همین تلاش‌ها است. بازیکنان، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه همه با یکدیگر همدل هستند تا مشکلات برطرف شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا میزبانی نمایندگان ایران در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قطعی است گفت: وقتی یک تیم امتیاز میزبانی دارد، بازرسان AFC می‌آیند و شرایط آن کشور و باشگاه را بررسی می‌کنند. این مربوط به امسال نیست و رویه کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال‌های گذشته نیز همین بوده است. در سایت AFC هم به وضوح اعلام شده میزبانی نمایندگان ایران محفوظ است.

نبی در واکنش به اینکه برای میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا از اصطلاح «at home» استفاده شده و این اصطلاح می‌تواند به معنی میزبانی در کشور ثالث باشد و لزوما به معنای میزبانی تیم‌های ایرانی در ایران نیست تصریح کرد: در ماده ۱۶/۱ قوانین AFC آمده که اصطلاح «at home» به معنای بازی خانگی است.

دبیرکل اسبق فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه گفته می‌شود او قصد دارد برای انتخابات این فدراسیون نامزد شود، اما تاکنون سیاست چراغ خاموش را در پیش گرفته است عنوان کرد: «تا یار که را خواهد و میلش به که باشد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار