معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت : فضای مجازی فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است وبه همین منظور برنامه های با این عنوان در این معاونت تولید شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان محمدرضا شواخی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: نخستین باشگاه فعالان فضای مجازی مراکز استان‌ها روز گذشته در صدا و سیمای مرکز اصفهان آغاز به‌ کار کرد که هدف آن شناسایی، آموزش و هدایت دانش‌آموزان، دانشجویان، نوجوانان و جوانان فعال در فضای مجازی است.

شواخی با اشاره به راه‌اندازی پویش فجر انقلاب اسلامی به منظور انتشار عکس، فیلم و خاطرات مردم استان پیرامون انقلاب اسلامی ادامه داد: این عکس‌ها و فیلم‌ها از امروز از شبکه استانی اصفهان و رادیو اصفهان پخش می‌شود.

معاون فضای مجازی صدا وسیمای مرکز اصفهان با اشاره به تولید استوری، کلیپ، فتوکلیپ، پوستر، عکس‌نوشت و موشن‌گرافی به مناسبت دهه فجر در فضای مجازی گفت: برای انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه‌ای با نگاه نو تولید و در فضای مجازی پخش می‌شود. همچنین برنامه طنز عروسکی با موضوع انتخابات و سرود رأی اولی‌ها از دیگر تولیدات مرکز استان در فضای مجازی خواهد بود.

شواخی با اشاره به کسب رتبه نخست فیلم کوتاه در جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها تصریح کرد: در بخش پوستر نیز حائز رتبه دوم شدیم. در پویش زائر خبرنگار به مناسبت اربعین حسینی بیش از 2200 عکس و فیلم برای ما ارسال شد که در قالب 18 برنامه از شبکه استانی اصفهان پخش شد.

وی با اشاره به تولیدات معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز اصفهان به مناسبت سال رونق تولید و شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی اضافه کرد: به مناسبت شهادت سردار سلیمانی 70 فیلم، 62 عکس، پوستر و اینفوگرافی و 4 پادکست تولید و در فضای مجازی پخش شده است.


انتهای پیام /ش

 

برچسب ها: صدا وسیما ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار