در صورت حضور همزمان امیر قلعه نویی در تیم ملی و سپاهان به احتمال فراوان وحید هاشمیان، مسئولیت بسیار مهمی را در تیم ملی به عهده می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالیکه فدراسیون فوتبال ایران آخرین مراحل انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی و جانشینی مارک ویلموتس را پشت سر می‌گذارد و به احتمال فراوان این موضوع ظرف ۲، ۳ روز آتی محقق می‌شود گمانه زنی‌هایی درباره حضور وحید هاشمیان روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی فوتبال در ۲ بازی آتی مقابل هنگ کنگ و کامبوج که ۷ و ۱۲ فروردین برگزار می‌شود، به گوش می‌رسد.

با این وجود طبق اعلام یک منبع آگاه، حتی اگر فدراسیون فوتبال نتواند رضایت باشگاه سپاهان را برای جدایی قلعه نویی از این تیم فراهم کند، شانس توافق با این باشگاه برای حضور همزمان او در هر ۲ تیم بسیار بالا است.


بیشتر بخوانید: علوی: ملاحظات سرمربی جدید تیم ملی را در نظر می‌گیریم/ ملاک فدراسیون نامه رسمی AFC است نه ادعای رسانه عربی


در این وضعیت شنیده می‌شود قلعه نویی قصد دارد افراد موردنظرش را تا پیش از اتمام رقابت‌های لیگ برتر و مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای رسیدگی به امور مربوط تیم ملی مامور کند. در واقع دستیاران احتمالی او تا اواخر اسفند و زمان برگزاری اردوی آماده سازی پیش از بازی با هنگ کنگ و کامبوج وظیفه آنالیز و ارزیابی بازیکنان لیگ برتری و لژیونر‌ها را با نظارت این مربی انجام می‌دهند.

در این میان فدراسیون فوتبال تمایل زیادی به ادامه همکاری با وحید هاشمیان در کادرفنی تیم ملی دارد و در صورت موافقت قلعه نویی او چنین وظیفه مهمی را برعهده می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
در این صورت باید در تیم ملی رو تخته کرد این آقا اون موقع که تمام وقت مربی تیم ملی بود و تو رده باشگاهی هم مدام قهرمان میشد چه کلی به سر تیم ملی زده که حالا به صورت نیمه وقت بزنه راستی آخرین قهرمانی قلعه نوعی کی بوده؟ تو فیفا و ای اف سی نمیتونه مافیا بازی در بیاره ها
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسام
۲۰:۳۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
یعنی چی یعنی هم سپاهان سرمربی باشه هم تیم ملی،زرشک اینها آبروی فوتبال ایران رو بردند،وقتی نمی خواد سرمربی بهش چرا بزور میارینش
آخرین اخبار