رئیس هیات بدمینتون خوزستان از برگزاری رقابت‌های بدمینتون ساحلی کشور برای نخستین بار به میزبانی اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بابک داوودی رئیس هیات بدمینتون خوزستان گفت: رقابت‌های بدمینتون ساحلی کشور اسفند امسال با حضور تیم‌هایی از سراسر کشور برگزار می‌شود که در نهایت نفرات برتر مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

او افزود: در این رقابت‌ها هر تیم می‌تواند با ۲ بازیکن شرکت کند، اما در تلاش هستیم، چون میزبان هستیم ۲ تیم داشته باشیم. ورزشکاران خوزستان اکنون در حال تمرین برای حضور در این رقابت‌ها هستند و امیدواریم نتیجه خوبی کسب کنند.

داوودی با بیان اینکه در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان فعالیت‌های خوبی در بدمینتون خوزستان صورت گرفته اظهار داشت: هم اکنون حدود ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته در این رشته در خوزستان فعالیت می‌کنند که نسبت به سال‌های گذشته شاهد رشد چشمگیری بودیم.

رئیس هیات بدمینتون خوزستان با بیان اینکه شهرستان‌های اهواز، شوشتر، شوش، دزفول، ایذه، ماهشهر، باوی و رامهرمز جزو مناطق فعال خوزستان در این رشته به شمار می‌روند تصریح کرد: ورزش بدمینتون به خوبی در استان رواج پیدا کرده و در حال گسترش است و تنها ۳.۴ شهرستان ما غیر فعال هستند که تلاش می‌کنیم آن‌ها را فعال کنیم.

این مقام مسئول در خصوص بدمینتون بانوان خوزستان ادامه داد: در چند سال گذشته برنامه‌هایی از جمله برگزاری مسابقات مناسبتی و لیگ را برای بانوان داشتیم که با استقبال بسیار خوبی همراه بود و استعداد‌های خوبی از دل این رقابت‌ها شکوفا، و به بازیکن ارزشمند تبدیل شده‌اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.