معاون آموزشی مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) گفت: در حال حاضر به طور متوسط ۱۵۰۰ دانشجو در رده های مختلف دستیاری ،کارورزی، کارآموزی، کارشناسی ارشد پرستاری ،کارشناسی پرستاری و پیراپزشکی در این مرکز آموزش می بینند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، معاون آموزشی مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) گفت: در حال حاضر به طور متوسط ۱۵۰۰ دانشجو در رده های مختلف دستیاری ،کارورزی، کارآموزی، کارشناسی ارشد پرستاری ،کارشناسی پرستاری و پیراپزشکی در این مرکز آموزش می بینند.

جلیلیان گفت: ۱۶ گروه آموزشی شامل طب اورژانس ، نورولوژی ، اطفال، عفونی ، رادیولوژی، جراحی عمومی، ارتوپدی، ارولوژی، بیهوشی ، داخلی ، نوروسرجری ، پاتولوژی،قلب و عروق، طب ورزشی، زنان و زایمان و رادیو آنکولوژی با ۲۴۷ استاژر، ۲۷۹ دستیار، و ۱۱۶ اینترن در مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) فعال است.

او گفت: نحوه ارزشیابی اساتید از طریق سامانه sundoct است که فعالیتهای آموزشی، درمانی، کلینیکی و اتاق عمل اساتید بصورت روزانه توسط مسئولین واحدها پایش و ماهانه به ریاست بیمارستان گزارش می شود.


 به گفته  جلیلیان فعالیتهای آموزشی در چهارحیطه آموزشی (اختصاصی هر گروه) فعالیت A آموزش های روزانه، B هفتگی، C درمانگاهی، D کمیته ها و EDU بصورت اختصاصی از طریق سامانه پایش اساتید مورد ارزیابی قرار می گیرد و امتیاز جهت ارتقاء پایه اساتید محاسبه می شود.


 او گفت:روشهای نوین آموزش discasion Group , و Telemedicine ،mping comsept آموزش مجازی وبینارهای آموزشی، surgery Live، روشهای آموزشی EBM و استدلال بالینی در تمامی گروههای آموزشی برگزار می شود و در این مرکز ژورنال کلاب در تمامی گروههای آموزشی با حضور کتابدار بالینی در حال اجراء است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.