آرمین هادی پور برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به تیم ملی تکواندو ایران دعوت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محسن سترگی، رئیس هیات تکواندو استان گیلان گفت: با صلاحدید مربیان تیم ملی تکواندوی مردان، نام آرمین هادی پور در میان برگزیدگان ترکیب تیم ملی برای حضور در بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا قرار گرفت.

او با اشاره به زمان برگزاری این رقابت‌ها افزود: بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در بخش کیوروگی (مبارزه) از روز ۱۴ اسفند ماه به میزبانی بیروت لبنان آغاز و به مدت ۳ روز نیز ادامه می‌یابد.

رئیس هیات تکواندوی گیلان اظهار داشت با توجه به اعلام فدراسیون تکواندو، ۶ تکواندوکار برای حضور در این رقابت‌ها انتخاب و معرفی شدند که آرمین هادی پور نیز در وزن ۵۸- کیلوگرم در مسابقات قهرمانی آسیا حضور و به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

سترگی اظهار امیدواری کرد: این ملی پوش گیلانی که سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرده، با درخشش در بیست و چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا مقام قهرمانی این مسابقات را به افتخارات خود بیافزاید.

آرمین هادی پور سابقه کسب ۲ مدال قهرمانی آسیا (یک مدال طلا و دیگری برنز که مدال طلا برای اولین بار در تاریخ تکواندو ایران به دست آمده) را در کارنامه آسیایی خود به ثبت رسانده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.