رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان قزوین گفت: نتایج نهایی تأیید صلاحیت کاندیدا‌های یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۲۲ بهمن اعلام می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، صفری رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان در برنامه گفت وگوی ویژه خبری گفت: داوطلبانی که در مراحل قبلی بررسی صلاحیت‌ها رد شدند، در این مرحله فرصت ثبت اعتراض ندارند، اما آن‌هایی که در مراحل قبلی بررسی صلاحیت ها، صلاحیت شان از سوی هیئت‌های اجرایی، هیئت‌های نظارت استان و هیئت مرکزی تأیید شد، اما در این مرحله از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شدند، سه روز فرصت اعتراض دارند و نتیجه نهایی اعتراض‌ها نیز در روز ۲۲ بهمن اعلام خواهد شد.

او افزود: داوطلبان در صورت ثبت اعتراض می‌توانند همانند دوره قبل به دفاتر نظارت استان و یا در تهران به ورزشگاه تختی مراجعه کنند.

صفری اضافه کرد: از ۸۳ روزی که برای انتخابات در نظر گرفته شده است، حدود ۴۰ روز به تأیید صلاحیت‌ها در هیئت‌های اجرایی، هیئت‌های نظارت استان، هیئت مرکزی، و بررسی صلاحیت‌ها در دو مرحله در شورای نگهبان اختصاص دارد و دیروز نتایج بررسی مرحله چهارم اعلام شد.

صفری افزود: ۲۲۹ نفر در حوزه‌های سه گانه استان قزوین ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۱۸ نفر انصراف داده بودند و ۵ نفر هم به آرای صادره از سوی هیئت‌های اجرایی اعتراض نکردند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان خاطرنشان کرد: از ۲۰۶ نفر باقیمانده ۱۲۹ نفر تأیید صلاحیت شدند و صلاحیت ۵۷ نفر احراز نشد و ۱۶ نفر هم فاقد شرایط اعلام شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار