مسابقه بزرگ ملی «۱۲ تا ۱۲» (۱۲ بهمن تا ۱۲ فروردین) با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط آستان قدس رضوی در سطح کشور برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه فرهنگی ملی «۱۲ تا ۱۲» با محوریت بیانیه گام دوم انقلاببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام حسین شریعتی نژاد معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در خصوص برگزاری این مسابقه گفت: این مسابقه بزرگ در هفت محور متنوع نظیر خوانش متن بیانیه، ارائه ایده، تولید فیلم و پادکست، ارسال آثار هنری در قالب‌های مختلف از قبیل نقاشی، خوشنویسی، طراحی، شعر و داستان با همکاری اعتاب مقدسه و مراکز فرهنگی کشور و با محوریت بارگاه منور امام هشتم (ع) اجرا می‌شود.

او تصریح کرد: مسابقه بزرگ ملی «۱۲ تا ۱۲» با رویکرد ارائه راهکار‌ها برای نقش آفرینی اعتاب مقدسه و موضوع تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جمع بندی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ۱۲ta۱۲.razavi.ir و شرکت در این مسابقه یکی از برندگان این رقابت فرهنگی و ملی باشند.
 
 معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه این مسابقه کار ویژه معاونت تبلیغات در دهه کرامت به شمار می‌رود، گفت: مدیریت فرهنگی حرم مطهر رضوی وابسته به معاونت تبلیغات از ماه‌ها قبل درباره برگزاری این مسابقه جلسات هم اندیشی برگزار کرده است.
 
او ادامه داد: اکنون این مسابقه بزرگ به صورت مشترک با مسجد مقدس جمکران، حرم حضرت معصومه (س)، حرم شاه‌چراغ، خانه انقلاب اسلامی و ولایت، ستاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، صدا و سیما و سازمان تبلیغات خراسان رضوی در حال برگزاری است.

حجت الاسلام شریعتی نژاد در تشریح برگزاری این مسابقه ملی افزود: این مسابقه شامل ۸۸ + ۸۸۸ جایزه ویژه از قبیل سفر به کربلای معلی، نگین انگشتری متبرک حرم مطهر رضوی، اقامت و پذیرایی با خانواده در مشهد مقدس و قم، شرکت در مراسم غباروبی و صد‌ها هدیه متبرک و ارزشمند رضوی است.

او تصریح کرد: همچنین هر فرد می‌تواند در یک یا چند محور از محور‌های هفت گانه در این مسابقه شرکت کند و شرکت در محور‌های مختلف فرصت برنده شدن را افزایش می‌دهد.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه برای شرکت در برخی از قسمت‌های مسابقه مخاطبان می‌توانند به صورت پیامکی شرکت کنند، گفت: مخاطبان برای شرکت در طرح پیامکی مسابقه ۱۲ تا ۱۲ ابتدا به سایت مذکور مراجعه کرده و با درج نام مسابقه (گام دوم)، پاسخ خود را در یک جمله همراه با نام و نام خانوادگی به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ ارسال کنند.

حجت السلام شریعتی نژاد افزود: علاوه بر قرعه کشی‌نهایی که در نیمه شعبان انجام خواهد شد به صورت روزانه نیز برنامه قرعه کشی انجام می‌شود و از طریق سامانه پیامکی مذکور به اطلاع برندگان خواهد رسید. محور‌های ۵، ۶ و ۷ از امتیاز ویژه در قرعه کشی برخوردار است و به برندگان این محور‌ها جوایز نفیس اهدا می‌شود.

او ادامه داد: برای سهولت شرکت کنندگان کتاب"گام دوم"که به عنوان منبع مسابقه معرفی شده هم اکنون در سایت ۱۲ta۱۲.razavi.ir بارگذاری شده است.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: یکی از امتیازات مسابقه ۱۲ تا ۱۲ عدم شرط سنی است، لذا همه مخاطبان و در هر گروه سنی می‌توانند در مسابقه شرکت کنند.

حجت السلام شریعتی نژاد افزود: مراکز علمی، فرهنگسراها، مساجد، مؤسسات فرهنگی، مدارس و دانشگاه‌ها و دیگر ارگان لشگری و نظامی جهت شرکت در این مسابقه و هماهنگی‌ها بیشتر در ساعات اداری می‌توانند با شماره ۰۵۱۳۲۲۴۰۶۰۴ تماس حاصل فرمایند.

او تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی، تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، لوح فشرده، انتشار پوستر و کارت پستال از جمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت‌های مختلف در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام می‌شود.
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.