نمایش طنز مغز فندقی‌ها به نویسندگی و کارگردانی کاظم وفادار شوشتری در بندرماهشهر به روی صحنه می‌رود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید احمد محفوظیان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر گفت: این نمایش کاری از گروه تئاتر رها به نویسندگی و کارگردانی کاظم وفادار شوشتری در راستای تداوم اجرا‌های عمومی، از ۱۲ بهمن تا ۱۲ اسفند سال جاری ساعت ۱۹ در تالار شهید آوینی واقع در فاز ۳، بلوار مصلی، به روی صحنه می‌رود.

او افزود: داستان این نمایش تخیلی و طنز برگرفته از دوران مغول، حکومت هولاکوخان در ایران و ماحصل پرواز در زمان شخصی به نام عین الله است که از زمان حال به دوران هولاکوخان می‌رود و اختلاف رفتار‌ها و فرهنگ ها، بستری طنز را به وجود می‌آورد.

محفوظیان بیان داشت: در این نمایش کاظم وفادار شوشتری، حسین رئیسی، ملینا آذرشا، سارینا رئیسی، یسنا سالاری، آرزو عسکری، فاطمه عسکری، الهه کالی محمدی، مهرسا قنواتی و مرتضی بهمئی ایفای نقش می‌کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر از سایر عوامل این نمایش، به مهناز منادی (دستیار کارگردان) نهال عساکره (منشی صحنه)، پرویز جاویدان (بازیگردان و مجری)، پریا قنواتی (گریمور) محمد رئیسی (تهیه کننده) حسن آلبوغبیش (نور)، حسن قنواتی (فیلمبردار)، زینب عساکره (عکاس) جعفر بدری پور (دکور) اشاره کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.