مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی اهدایی مردم استان برای مردم سیل زده استان سیستان‌ و بلوچستان به ارزش ۸ میلیارد ریال ارسال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران در حاشیه ارسال کمک‌های استان به مردم سیلزده سیستان و بلوچستان، گفت: این کمک‌ها شامل ۳۸ تن آرد، ۶۰۰ تخته پتو، ۱۵ هزار قوطی انواع کنسروجات و یکهزار و ۶۰۰ ست کامل بهداشتی از محل انبار جمعیت هلال احمر شهرستان آمل با یک دستگاه تریلی و ۳ دستگاه کامیون و یک دستگاه نیسان به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

او افزود: کمک‌های جمع آوری شده مردم مازندران درپی فراخوان جمعیت هلال احمر استان درپی اعلام در طرح کمپین جمع آوری آرد و دیگر اقلام مورد نیاز مردم سیل زده بود که خوشبختانه شهروندان مازندران با مشارکت بی سابقه و کم نظیرخود به یاری مردم سیل زده سیستان و بلوچستان اقدام کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گفت: پایگاه‌های ثابت و سیار این جمعیت درشهر‌های استان فعال وآماده جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای کمک به هموطنان سیلزده‌های استان سیستان و بلوچستان است.

اکبری افزود: پیش از این نیز در چندین نوبت نیز کمک‌های مردم مازندران به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان ارسال شده بود.

بارندگی‌های سیل‌ آسا از ۲۰ تا ۲۲ دی‌ماه در نیمه جنوبی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان، باعث خسارت‌های زیادی به خانه، راه‌های ارتباطی، مدارس و تاسیسات بهداشتی و درمانی در این استان شده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.