فرماندار شهرستان نهاوند گفت: در ایام‌الله دهه فجر ۸۸ طرح با اعتباری افزون بر ۸۸ میلیارد تومان در نهاوند افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

بهره برداری از ۴۱ پروژه به مناسبت دهه فجر در حوزه سلامت نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مراد ناصری، فرماندار شهرستان نهاوند گفت: در ایام دهه فجر ۶۲ طرح با اعتباری افزون بر ۷۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد و ۲۶ پروژه نیز با اعتباری افزون بر هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کنلگ‌زنی می‌شود.

او اضافه کرد: از مجموع ۸۸ پروژه ۱۱ پروژه مربوط به حوزه جهادکشاورزی با اعتباری حدود هشت میلیارد تومان است که به بهره‌برداری می‌رسد و ۴۱ پروژه نیز با اعتبار ۳۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در حوزه بهداشت به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه ۳۵ پروژه با اعتبار ۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حوزه عمران شهری و روستایی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود افزود:در حوزه گردشگری نیز یک پروژه با اعتبار ۵۷۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

او ادامه داد: اگر دستاورد‌های کشور را در طول ۴۰ سالی که انقلاب به پیروزی رسیده است، با دوران قبل از انقلاب مقایسه کنیم به طور قطع دستاورد‌های بزرگ و تحولات قابل ملاحظه و چشمگیری در کشور انجام شده است.

ناصری افزود:ما هر چه از این دستاورد بزرگ داریم استقلال و آزادی است و این دستاورد بزرگ سنگ بنای حماسه‌های بزرگ بعدی در کشور مانند حماسه حضور مردم در هشت سال دفاع مقدس، حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و دیگر حماسه‌های بزرگ در کشور است.

او با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر بیش از ۴۰۰ ویژه برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی در نهاوند برگزار می‌شود ابراز کرد: در شرایط فعلی نیز مانند گذشته به طور قطع با تدبیر‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری و همکاری دولت و ملت همیشه در صحنه ایران این دوران سخت را پشت سر خواهیم گذاشت و از این امتحان سربلند بیرون خواهیم آمد.

انتهای پیام/ ش

برچسب ها: دهه فجر ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.