فرماندار خاش گفت: با توجه به اینکه بستر برای فعالیت، کار و خدمت در این شهرستان فراهم است از سرمایه‌گذاران بومی انتظار می‌رود در منطقه خودشان دست به فعالیت‌های اقتصادی بزنند.

سرمایه‌گذاران بومی در منطقه خود فعالیت اقتصادی انجام دهندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،صاحب گل صالحی در نشست با اصحاب رسانه و فعالان مجازی خاش اظهار داشت: سرمایه‌داران بومی خاش در شهر‌های مهم سیستان و بلوچستان و کشور فعالیت‌های اقتصادی زیادی دارند، اما به فکر توسعه، عمران و آبادانی منطقه خودشان نیستند.

او  افزود: در حوزه‌های کشاورزی، دامی، گردشگری، صنایع و معادن و خدمات فرصت‌های ارزشمندی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد، اما مشاهده می‌شود سرمایه دار خاشی در چابهار، زاهدان، تهران، مشهد و شیراز اقدام به خرید املاک تجاری و مسکونی می‌کند و حاضر نیست در شهر و برای مردم منطقه خودش هزینه‌ای بپردازد.

فرماندار خاش گفت: با وجود خدمات فراوان دولت و تلاش‌های خیران در بسیاری از شاخص‌ها شاهد کمبود‌هایی هستیم که می‌طلبد خیران بومی با نگاه دلسوزانه پای کار بیایند و این نارسایی را جبران و نیاز‌های مردم را برآورده کنند.

او  اظهار داشت: وقتی یک پزشک و یا یک خیر از تهران می‌آید و برای مردم محروم در خاش هزینه می‌کند و دلسوزانه در امور خیر گام بر می‌دارد چه اشکالی دارد فرد بومی منطقه به فکر مردم منطقه‌اش باشد.

صالحی با گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: در این ایام ۶۲ پروژه مختلف با هزینه‌ای افزون‌بر ۴۰۰ میلیارد ریال در خاش افتتاح و چندین پروژه نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

او  با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری پرشور، سالم و با حضور حداکثری مردم در انتخابات مدنظر تمام مسوولان دست.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار