حماسه حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۵ نقطه استان بوشهر به صورت زنده پخش می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: روز دوم اسفند و در عملیات ویژه رسانه‌ای روند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۵ نقطه و از همه شهرستان‌های استان بوشهر به صورت زنده از صدا و سیما پخش می‌شود.

سید حسین ناظر با اشاره به ضرورت بیش از پیش انعکاس حضور حماسی و انقلابی مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از همه شهرستان‌های استان بوشهر افزود: علاوه بر مرکز شهرستان‌ها، در بوشهر هم از  پنج نقطه حضور مردم همیشه در صحنه و انقلابی در انتخابات به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

او با اشاره به پخش حدود ۵۰ هزار دقیقه برنامه مرتبط با انتخابات و افتخارات ملی در چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی ادامه داد: از این میزان پخش برنامه ۲۷ هزار دقیقه در رادیو و رادیو نما، ۲۰ هزار دقیقه در تلویزیون و سامانه مکتوب تصویری، سه هزار دقیقه در حوزه‌های خبر، فضای مجازی و شعر و موسیقی در گستره استانی، ملی و فراملی انعکاس می‌یابد.

رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی در استان بوشهر بیان کرد: این فعالیت‌های رسانه‌ای حاصل پشتوانه فکری بیش از ۵۰ پرسشگر و افکار سنج اجتماعی، هیات‌های اندیشه ورز دانشگاهی و حوزوی، سازمان‌های مردم نهاد و ستاد‌ها و هیات‌های اجرایی، نظارتی، بازرسی و قضایی استان بوشهر است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.