مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: تلاش کردیم سطح برنامه ها را از لحاظ کمی و کیفی ارتقا دهیم و ظرف مدت یک سال توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهرام عبدالحسینی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان در نشست خبری گفت: تلاش کردیم سطح برنامه‌ها را از لحاظ کمی و کیفی ارتقا دهیم و ظرف مدت یک سال توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

او افزود:از سال گذشته دیگر در هیچ برنامه‌ای از مجری تهرانی استفاده نکردیم و تلاش کردیم از ظرفیت‌ها و استعدادهای اصفهان استفاده کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت : برنامه محوری را در دستور کار قرار دادیم ،رتبه‌های خوبی در حوزه برنامه سازی بدست آوردیم و در شش ماه اول سال سیمای اصفهان از رتبه شانزدهم به دوم کشور رسید.

عبدالحسینی افزود: در حوزه خبر ما سال گذشته رتبه دوم کشور و امسال رتبه سوم کشوری را بدست آوردیم ، همچنین امسال سه تله فیلم را به اتمام رساندیم و دو تله فیلم در حال ساخت داریم.

او گفت : برای اولین بار در استان از ده بانوی کار آفرین مستند تهیه می کنیم و ده کارگردان برتر در این زمینه در حال فعالیت هستند که در سه ماه سال آینده رونمایی می‌شود و در حوزه برنامه سازی تمرکز ما بیشتر بر روی محتوا است  و در مورد آن نشست‌های تخصصی بسیاری برگزار کردیم.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز اصفهان با اشاره به پوشش کامل fm  در سطح استان تصریح کرد : به سرعت در حال تکمیل پروژه‌های زیرساختی هستیم زیرا این حوزه  بسیار دچار فرسودگی است و امسال بیست میلیارد تومان برای طرح های زیرساختی هزینه کرده ایم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.