نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : به برکت انقلاب اسلامی امروز ایران به کشوری بانشاط و مقتدر و در عین حال به الگوی بسیاری دیگر از کشور‌ها تبدیل شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : جمهوری اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام پرچمدار مبارزه با استکبار است و بسیاری از کشور‌های دیگر نیز انقلاب ما را الگوی خود قرار داده اند.

او با بیان اینکه مردم بزرگترین پشتوانه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، گفت : ملت بابصیرت ایران هر زمان که لازم بوده با همه وجود از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده اند.

آیت الله علما با بیان اینکه در این مقطع حساس باید از یکسری گلایه‌ها که همه داریم بگذریم، گفت: امروز جمهوری اسلامی برای ادامه مسیر مقتدرانه و باعزت خود نیازمند وحدت و یکپارچگی همه مردم و مسوولان است.

امام جمعه کرمانشاه با تبریک ازدواج زوج‌های زیرپوشش بهزیستی، محبت و توکل به خداوند را رمز پیروزی و خوشبختی دانست و گفت: نه مهریه‌های آنچنانی و نه جهیزیه‌های سنگین هیچ کدام ضامن خوشبختی نیستند.

او با بیان اینکه حمایت زن و شوهر از هم در زندگی به استحکام زندگی مشترک کمک زیادی می‌کند، افزود: اگر هم مشکلاتی باشد می‌توان با صبر، تحمل و بردباری آن‌ها را رفع کرد.

آیت الله علما با توصیه به زوج‌های جوان برای درنظر داشتن خداوند در زندگی، گفت: هرکس برای خدا باشد حضرت باریتعالی هم به او عزت و آبرو می‌دهد.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: نمونه بارز این موضوع حاج قاسم سلیمانی بود که همه دنیا دیدند چه استقبالی از پیکر مطهر این شهید والامقام به عمل آمد، این همان عزت و آبرویی است که خداوند به انسان عطا می‌کند.

او گفت: کشور نیجریه در زمان بازگشت پیکر شهید سلیمانی خواستار این شده بود که پیکر ایشان بر آسمان این کشور طواف داده شود، این نشانه عظمت و بزرگی شهدایی مثل حاج قاسم است که عمری را با خداوند معامله کرده است.

آیت الله علما گفت: روزگاری همین کرمانشاه جولانگاه آمریکایی‌ها بود، اما امروز به برکت انقلاب و اشخاصی مانند حاج قاسم سلیمانی به شدت از کشورمان حساب می‌برند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.