سرمربی تیم طلائی پوش صنعت آبادان گفت: پیروزی در برابر تیم پرسپولیس نیازمند این است که تمام توان را پای کار گذاشت .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال طلائی پوش صنعت آبادان پس از بازی در برابر  پرسپولیس گفت : تبریک میگویم به پرسپولیسی ها که  بازی خوبی را به نمایش گذاشتند .

او ادامه داد:  پیروزی در برابر چنین تیم های بزرگی نیازمند این است که تمام توان را پای کار گذاشت . چرا که  تیم هایی مثل پرسپولیس از بازیکنان قدرتمندی  برخوردارهستند که میتوانند سرنوشت خوشی را برای تیم خود رقم بزنند . 

 سرمربی صنعت نفت آبادان با بیان اینکه در نیمه اول پس از گل سرخپوش ها روند بازی آرام شد گفت : وقتی نمیکت تیم مارا ببینید متوجه میشوید که به اندازه کافی بازیکن برای سهولت کار تیم  نداریم . 

اسکوچیچ با اشاره به اینکه اصلا دوست ندارد تیمش را بازنده خطاب کند ، تصریح کرد :  ما تمام فصل را خوب عمل کردیم ولی این حقیقت وجود دارد که در حال حاضر عملکرد نسبتا بدی داریم . 

او تاکید کرد : برای  وضعیت کنونی تیم دلایل زیادی وجود دارد .  همه تیم ها در اردو در  خود به سرمیبردند و ما آخرین تیمی بودیم که بازیکنان خود را جذب کردیم .

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت :  در مدت زمان  یکماهه بازیکنان خارجی بررسی کردم و بعد متوجه شدم اصلا  هزینه ای برای جذب بازیکن خارجی وجود ندارد .

دراگان اسکوچیچ با بیان اینکه  بعد از چهار ماه قسط اول خودم را دریافت کردم،  افزود : بعد از شش ماه بازیکنانمان دستمزد خود را دریافت کردند .دستیار من نیز به خاطر عدم پرداخت به موقع  دستمزد تیم را ترک کرد .

او خاطرنشان کرد : با این وجود این مشکلات شکست در برابر تیم قدرتمندی مانند پرسپولیس طبیعی است . 

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان  در ادامه گفت : برای ورود رحیم زهیوی که سه سال از زمین دور بوده  می بایستی پنجره نقل و انتقالات باز می شد چه برسد که بازیکن خارجی . برای جذب بازیکن باید هزینه هایی به فدراکسیون  پرداخت می شد .

او در پایان خاطر نشان کرد: در تیم صنعت نفت در سه سمت مختلف کار کردم و با وجود مشکلات مالی و پیشنهاد از چندین تیم مختلف تاکنون در تیم نفت سرمربی بودم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.