سرمربی تیم پرسپولیس گفت: ۳ امتیاز بسیار مهم را دریافت کردیم و اهمیت این ۳ امتیاز را بارها به بازیکن ها گوشزده کرده بودم .

۳ امتیاز بسیار  مهم را دریافت کردیمبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان با بیان اینکه زمین فوتبال برای بازی مناسب نبوده است ، گفت : با وجود فضای حاکم بر استادیوم از سوی هوارادان آبادانی  بازی بسیار سختی داشتیم و می توان گفت این ۳ امتیاز را از دهان شیر گرفتیم چرا که تیم های بزرگ هم در این زمین بازی امتیاز از دست داده اند .

او ادامه داد : این ۳ امتیاز را با خوشحالی تقدیم می کنیم به  هوادارانمان که حضور فیزیکی نداشتند اما با قلب هایشان ما را حمایت کردند .

سرمربی پرسپولیس مصاف خود  با صنعت نفت آبادان را بازی پرشور و هیجان خواند وگفت: خوشحال هستیم  از اینکه در خط دفاعی به خوبی عمل کردیم به حریف خود موقعیت گل را ندادیم با وجود این در مقابل تیم  پرهجومی بازی می کردیم .

یحیی گل محمدی افزود: در حملات خود نیز موقعیت های خوبی داشتیم که  میتوانست به گل تبدیل شود .

او در پاسخ به یکی از خبرنگاران حاضر گفت : شک نکنید که ما برای بردن آمده بودیم و صحبت درمورد مسائل فنی به مسائل داوری ارجعیت دارد .

سرمربی تیم پرسپولیس  در ادامه تصریح کرد: ما با بازیکنان بزرگی  سرو کار داریم ، در نیم فصل، دو بازی تدارکاتی داشتیم که در شرایط نامناسبی انجام شد ولی با این وجود بازیکنانمان با تمام مشکلات موجود  خوب ظاهر شدند .

گل محمدی پس از پیروزی در برابر زرد پوشان آبادانی گفت:  در بازی دربی حسین کنعانیان جایگزین  شجاع خلیل زاده خواهد بود و از اینکه خلیل زاده در ترکیب تیم نخواهد بود نگران نیستیم .

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.