معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: درباره محل میزبانی از حریف عربستانی در لیگ قهرمانان هنوز تصمیم گیری نکردیم و ابتدا باید ببینیم مجیدی چه نظری دارد.

امیر سلطانی معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: با وجود تمام سختی‌ها و مشکلاتی که وجود داشت، موفق شدیم لیگ قهرمانان آسیا را با ۲ پیروزی شیرین آغاز کنیم. خوشبختانه با کسب ۶ امتیاز، ۸ گل زده و بدون گل خورده پلی آف را پشت سر گذاشتیم و به تهران بازگشتیم.

سلطانی در واکنش به انتقادات مجیدی از شرایط استقلال گفت: امروز در باشگاه نشستی برگزار شد تا هر چه زودتر مشکل زمین تمرین برطرف شود. زمین انقلاب ترمیم شده و انشاالله پس از بازی با نفت مسجد سلیمان، تمرینات تیم در این زمین پیگیری می‌شود.

او در پاسخ به این پرسش که آیا محل میزبانی استقلال برابر حریف عربستانی این تیم مشخص شده گفت: هنوز در این باره تصمیم گیری نکردیم و ابتدا باید ببینیم سرمربی تیم چه نظری دارد. مسلما نظر مجیدی را لحاظ خواهیم کرد.  

او در خصوص انتخاب فتحی به عنوان مدیر مجموعه ورزشی انقلاب گفت: فتحی همیشه با باشگاه نهایت همکاری را داشته و از این به بعد نیز همینطور خواهد بود.


بيشتر بخوانيد: خلیل‍‌‎زاده: فتح الله زاده از سرمایه‌های استقلال است/ مخالف استعفای او هستیم


معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره انتقاد مجیدی از کیفیت لباس‌های شرکت تامین کننده البسه این باشگاه گفت: برای دریافت البسه اصل، به شرکت طرف قرارداد  خود درخواست دادیم و پیراهن‌های جدید تا پایان هفته به دستمان می‌رسد. البسه جدید، کیفیت بالایی دارد و سرپرست تیم هم کیفیت آن را تایید کرده است. به احتمال زیاد قبل از شهرآورد یا پیش از برگزاری بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان از طرح‌ جدید البسه استقلال رونمایی خواهیم کرد.

سلطانی درباره نگرانی کادرفنی و هواداران استقلال از پرداخت نشدن مطالبات دیاباته که به این بازیکن اختیار فسخ یک طرفه قراردادش را می‌دهد گفت: یکی از مسائلی که در نشست امروز مطرح شد، همین موضوع بود و قرار شد مطالبات دیاباته تا فردا پرداخت شود. البته دستمزد دیاباته درصدی نیست و باید ماهانه با او تسویه حساب کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار