استاندار همدان گفت: تاکنون و پس از رسیدگی به صلاحیت‌ها در هیات‌های نظارت ۱۴۱ نفر از داوطلبان در استان برای شرکت در رقابت‌های انتخاباتی تایید صلاحیت شده اند.

رقابت ۱۴۱ داوطلب استان همدان برای حضور در بهارستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدسعید شاهرخی، استاندار همدان در نخستین روز از ایام الله دهه فجر در نشست با خبرنگاران به فراهم شدن بستر‌های برگزاری انتخابات باشکوه سالم و تاثیرگذار اشاره کرد و افزود: امیدواریم با اعلام اسامی داوطلبان تعیین صلاحیت شده و پیوستن تعدادی دیگری به جمع داوطلبان، شاهد انتخاباتی رقابتی باشیم.

شاهرخی یادآور شد: از مجموع ۴۳۹ نفر داوطلب ثبت نامی در استان همدان ۴۴ نفر قبل از رسیدگی به صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی، انصراف خود را از داوطلبی اعلام کردند.

او ادامه داد: از ۳۹۵ نفر باقی مانده ۱۹ نفر در هیات‌های اجرایی رد صلاحیت شدند و ۹۵.۲ دهم درصد یعنی ۳۷۶ نفر هم تایید صلاحیت شدند.

استاندار همدان تأکید کرد: قبل از رسیدگی به صلاحیت‌ها در هیات نظارت استان ۱۰ نفر از ادامه داوطلبی انصراف داده و صلاحیت ۳۸۵ نفر شامل رد صلاحیت شده اجرایی و تایید شدگان در این هیات در هیات نظارت استان مورد رسیدگی قرار گرفت.

شاهرخی افزود: از این تعداد از سوی هیأت نظارت ۱۴۱ نفر تایید صلاحیت شده و ۲۴۴ نفر رد صلاحیت و عدم احراز صلاحیت شدند که از گردونه انتخابات خارج شدند.

مدیر ارشد استان ابراز داشت: در مرحله بعد شورای نگهبان به شکایات افراد رد شده و همچنین بررسی صلاحیت افراد تایید شده می‌پردازد که نتیجه اعلام می‌شود.

این مسئول بیان کرد: خیر و صلاح هیات‌های اجرائی و هیات‌های نظارت در این است که همه مقید به قانون بوده و قانون را رعایت کنند و حضور هیات‌های نظارت را در کنار خود یک فرصت بدانند.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.