اصغرزاده گفت:پروازهای رامسر- تهران و نوشهر- تهران به علت بدی هوا چند دقیقه ای در یزد فرود داشتند که با افزایش دید خلبان به سمت تهران در حرکت هستند.

پروازهای شمال به علت بدی آب و هوا در یزد فرود داشتندمعصومه اصغر زاده سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران ایر در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ورود پروازهای رامسر- تهران و نوشهر – تهران در یزد گفت: این دو هواپیما به علت بدی هوای تهران مجبور شدند در یزد فرود اضطراری داشته باشند اما بلافاصله بعد از مناسب شدن وضعیت آب و هوا، هر دو به مقصد تهران در حال پرواز هستند.

او افزود: هواپیماهای ATR که از مسیرهای شمال به سمت تهران در حال حرکت بودند به دلیل کاهش دید خلبان و بد شدن وضعیت آب و هوا در تهران مجبور شدند چند دقیقه‌ای در یزد فرود اضطراری داشته باشند که با بهبود وضعیت آب و هوا این پروازها چند دقیقه دیگر به تهران می‌رسند.

گفتنی است ساعتی پیش اعلام کردند که پروازهای رامسر- تهران و نوشهر- تهران به جای فرود در تهران در فرودگاه یزد فرود آمده و متاسفانه خدمه و یا خلبان علت فرود این هواپیما را اعلام نکرده بودند که با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد که به علت بدی آب و هوا در استان تهران این هواپیماها مجبور شدند در یزد چند دقیقه‌ای فرود داشته باشند.

 

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار