مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور دفاعی گفت: طرح معامله قرن بار دیگر ثابت کرد که حکام عرب مرتجع منطقه قابل اعتماد نیستند.

مقاومت موثر‌تر از سازش استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور دفاعی و وزیر سابق دفاع در نشست تخصصی اندیشه محور مقاومت در مکتب امام خمینی (ره) که بعدازظهر امروز در موسسه تحقیقات بین‌المللی ابرار معاصر تهران برگزار شد، اظهار کرد: به تازگی شهادت حاج قاسم و هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد توسط مقام معظم رهبری یوم‌ الله نامیده شد.

مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور دفاعی با بیان این که انقلاب اسلامی زمانی رخ داد که چهره جهان بر مبنای حاکمیت طاغوت استوار شده بود، ادامه داد: انقلاب ما سرآغازی بر حاکمیت مستضعفین بر جهان و  آغازی برای شکل گیری فضای جدید در داخل کشور، منطقه و جهان محسوب می شود.

او گفت: بعد از انقلاب تحولات بزرگی در جهان رخ داد و این انقلاب به مکتب فکری تبدیل شد که می‌تواند برای سایر کشورها الگو باشد؛ به همین دلیل نباید فراموش کنیم که  توحید  حامی انسانها بدون توجه  به نژاد و رنگ پوست است.

وزیر سابق دفاع بیان کرد: با پذیرش توحید متوجه می شویم که پایان این راه پیروزی است، اما مسیر سختی پیشرو داریم چرا که در برابر محور مقاومت دشمن هم محوری تشکیل می‌دهد، اما دو نکته توحید و نصرت الهی در پیمودن این راه به ما کمک خواهد کرد تا پیروز شویم.

دهقان با بیان این که در برابر فشار‌ها در این مسیر باید مقاومت و ایستادگی کرد چرا که می‌دانیم انتهای این مسیر پیروزی است، اما در این مسیر موضوع بصیرت هم به میان می‌اید، بیان کرد: انسان در مسیر زندگی باید شرایط زمان را درک کند تا اقدام متناسب را در زمان و مکان مناسب انجام دهد و آنچه از مکتب امام راحل (ره) به دست می‌اید همین نکات است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار