استاندار همدان از سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد تومانی دولت در استان همدان خبر داد و گفت: این میزان سرمایه گذاری برای اجرای ۲ هزار و ۴۴ طرح شاخص و زیربنائی انجام شده است.

سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد تومانی دولت در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدسعید شاهرخی، استاندار همدان در نخستین روز از ایام دهه فجر در نشست با اصحاب رسانه استان به طرح‌های قابل افتتاح برای جشن‌های انقلاب در استان  و  همچنین به وجود ۸۴ طرح ملی مصوب در بودجه دولت برای استان اشاره کرد و گفت: این تعداد طرح که در بخش های آبرسانی، تکمیل سد‌های در دست ساخت، تکمیل خطوط راه اهن در مناطق مختلف استان، تکمیل زیر ساخت‌های توسعه در بخش راه‌های اصلی وفرعی و گردشگری است، در منطقه غرب کشور کم نظیر است.

او در ادامه از جانمایی ایستگاه راه آهن تهران به همدان در داخل شهر همدان هم  خبر داد و گفت: ایستگاه فعلی راه آهن باری می شود و کار‌های انتقال و ساخت ایستگاه راه آهن به داخل شهر در حال انجام است.

شاهرخی در ادامه به اولویت‌های مهم مدیریت استان به معیشت و اشتغال مردم و تدوین سند راهبردی توسعه استان هم اشاره کرد و گفت: رونق تولید و اشتغال استان محور مهم برنامه‌های مدیریت ارشد استان است.

انتهای پیام/ د 

برچسب ها: دهه فجر ، نشست خبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار