استاندار بوشهر با بیان لزوم حمایت از شرکت‌های دانش بنیان بیان کرد:اگر از شرکت‌های دانش بنیان حمایت نکنیم در شرایط تحریم میل و گرایش صنایع به استفاده از محصولات خارجی بیشتر می‌شود.

عسلویه کانون افتخارآفرین کشور استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست ستاد اقتصاد رونق تولید و اقتصاد دانش بنیان استان بوشهر که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد با بیان اینکه عسلویه کانون افتخارآفرین کشور است گفت:از مدیران صنعت نفت و گاز مستقر در عسلویه به خاطر اقدامات ارزشمند قدردانی می‌کنم.

او افزود:معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری یک معاونت خود باوری است که اعتماد به نفس را به جوانان و نخبگان می‌دهد تا نیاز‌های کشور را به ویژه در تحریم تامین کنند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه راهی نداریم جز اینکه به خودباوری برسیم تصریح کرد: در حالی که به خاطر تحریم‌ها در تولید بسیاری از محصولات در عسلویه مشکل داشتیم اکنون با افتخار اعلام می‌کنیم که بخشی از نیاز‌های کشور در عرصه نفت و گاز با تلاش متخصان ایرانی تامین شده است در حالی که در شرایط تحریم امکان تولید آن‌ها نبود.

گراوند خطاب به مدیران نفت و گاز گفت:در عسلویه اتفاقات ارزشمندی صورت گرفته و انتظارات ما از مدیران نفت و گاز مستقر در عسلویه این است که ارتباط خود با مدیریت استان را بیشتر کنند تا فرصت بیشتری در حوزه اشتغال و تولید برای استان فراهم شود.

او ادامه داد:اگر این پیوند انجام شود نخبگان و شایستگانی که در استان در عرصه نفت و گاز داریم بیشتر در این صحنه حضور خواهند یافت.

استاندار بوشهر با تاکید از حمایت از شرکت‌های دانش بنیان بیان کرد:اگر از شرکت‌های دانش بنیان حمایت نکنیم در شرایط تحریم میل و گرایش صنایع به استفاده از محصولات خارجی بیشتر می‌شود و این موضوع به اقتصاد کشور آسیب می‌زند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: عسلویه ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.