فرماندار بوشهر گفت:صلاحیت ۳۶ نفر از داوطلبان نمایندگی حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت.

صلاحیت ۳۶ نفر از داوطلبان حوزه بوشهر، گناوه و دیلم تایید شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس جمشیدی فرماندار و رئیس هیئت اجرایی حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم بیان کرد: در پی ارسال نتایج اعتراض داوطلبان رد صلاحیت و یا احراز نشده از سوی هیئت نظارت از وزارت کشور به فرمانداری شهرستان بوشهر در امروز  نتایج اعلام شده از طرف شورای نگهبان به صورت کتبی به شخص افراد و یا نماینده قانونی ایشان ابلاغ شده و یا در صورت حضور در ستاد انتخابات فرمانداری بوشهر، ابلاغ می‌شود.

او افزود: مطابق نتایج اعلام شده از سوی شورای نگهبان، از ۶۰ داوطلب تایید شده در هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه، تعداد ۳۶ نفر از داوطلبان حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم تایید و ۲۴ نفر رد صلاحیت شدند.

رئیس هیئت اجرایی شهرستان بوشهر اعلام کرد: در مرحله قبل، ۲۴ نفر تایید صلاحیت و ۱۴ نفر صلاحیتشان تایید و صلاحیت ۲۲ نفر نیز احراز نشده بود. در این مرحله از جمع تایید شدگان مرحله قبل، یک نفر رد صلاحیت شده است و از جمع ردصلاحیت شدگان و عدم احراز، در این مرحله ۱۳ نفر تایید صلاحیت شدند تا جمع داوطلبان این حوزه در پایان مرحله سوم رسیدگی به صلاحیت‌ها در شورای نگهبان به ۳۶ نفر برسد.

جمشیدی تصریح کرد: افرادی که صلاحیتشان در این مرحله مورد تایید واقع نشده است در آخرین مرحله تا سه روز فرصت دارند اعتراض خود را به شورای نگهبان تقدیم کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.