برگزاری مسابقات انتخابی رنکینگ کشوری اسنوکر آقایان خراسان رضوی

مرحله مقدماتی مسابقات انتخابی بیست و دومین رنکینگ کشوری اسنوکر آقایان خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.

برگزاری مسابقات انتخابی رنکینگ کشوری اسنوکر آقایان خراسان رضویاحمد سلطانی رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی در گفت گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: طی اعلام فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس کشور برای برگزاری و اعزام بازیکنان منتخب استان برای شرکت در رنکینگ کشوری اسنوکر آقایان این مسابقات از ۱۰ بهمن ماه در مجموعه بیلیارد خشایار مشهد آغاز شد و تا ۱۲ بهمن ماه ادامه یافت.

او ادامه داد: در این مسابقات ۲۴ نفر از ورزشکاران رشته‌ی اسنوکر از سراسر استان شرکت کردند که در دو مرحله‌ی گروهی و حذفی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی با اشاره به اینکه در رایزنی‌های انجام شده با فدراسیون سهمیه استان امسال افزایش یافته است، گفت: فدراسیون کشور برای این مسابقات به ما ۵ سهمیه داده بودند که با تلاش‌های هیات استان توانستیم این تعداد را به ۸ سهمیه افزایش دهیم که بنابراین بازیکنانی که موفق به برد در مرحله‌ی یک هشتم این مسابقات در استان بشوند بعنوان نماینده خراسان رضوی به فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس کشور معرفی خواهند شد.

سلطانی افزود: با توجه به حضور دو بازیکن ارزنده خراسان رضوی در تیم ملی اسنوکر کشور، آقایان میلاد کاشانی و ارسلان اسماعیل نژاد علاوه بر ۸ سهمیه استان به طور مستقیم به مسابقات معرفی خواهند شد.
 
انتهای پیام//ب. ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار