طبق اعلام یکی از مسئولان باشگاه استقلال مطالبات شیخ دیاباته به زودی پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   مسئولان باشگاه استقلال در نشستی که امروز برای برطرف کردن مشکلات تیمشان برگزار کردند، به توافق رسیدند تا فردا مطالبات شیخ دیاباته را پرداخت کنند.

روز گذشته فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش با نفت مسجد سلیمان، اعلام کرد دیاباته در ۲ ماه گذشته دستمزدش را دریافت نکرده و به همین دلیل می‌تواند قراردادش را به صورت یک طرفه با استقلال فسخ کند.


بيشتر بخوانيد:  شوک بزرگ به استقلال قبل از شهرآورد


با این وجود مسئولان باشگاه استقلال برای حفظ مهاجم موفق تیمشان و جلوگیری از جدایی احتمالی او سریع دست به کار شدند و قرار شد فردا مطالبات دیاباته پرداخت شود تا این بازیکن تا پایان لیگ نوزدهم در جمع آبی پوشان باقی بماند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیرامینی
۲۰:۳۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
بابا چ عجله ای دارین شماها،،ببینین تیم پیروزی تهران دارن از گشنگی میمیرن هنوز ک هنوزه استوکس نیومده تازه۴۰درصد مبلغه میلیون دلاریشوگرفته،،ببینین بخاطر پول کمی ک گرفته لب بازمیکنه حیوونکی ازبس قانع هستش ک با همه مزیقه ها و کمیت ها ساخته،،اونوقت این دیاباته ک توهربازی یه گل میزنه و تو پلی اف هم بلای جون تیمهای عربی شده بود۲ماه چیزی نگرفته اقا شاکی شده!!!!اخه یکی نیس بگه شیخ جان۲ماه ک چیزی نیس هنوز ک یسال نشده فراری بشی؟بس شماهم مثل استوکس علی بیرو۸میلیاردی و بعضیا قانع باش وشکایت نکن،،افرین داداش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
فقط تا پایان لیگ نوزدهم خسته نباشید.
آخرین اخبار