استاندار سمنان و جمعی از مسئولین در اولین روز از دهه فجر مخزن ذخیره آب و مجتمع خدمات درمانی جامع سلامت را در سمنان افتتاح کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، طاهری مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان سمنان درباره پروژه‌های احداث مخزن آب و مجتمع خدمات درمانی جامع سلامت در سمنان با بیان اینکه این مخزن ذخیره ۲ هراز متر مکعبی آب در شهرک روزیه سمنان است گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

او با بیان اینکه این طرح ۳ هزار و ۳۰۰ متر خطوط انتقال را هم شامل می‌شود افزود: در شهر سمنان ۵۰ هزار مترمکعب مخازن ذخیره آب وجود دارد که با افتتاح این طرح ۲ هزار متر به میزان آن افزوده شده است.

طاهری بیان کرد: این طرح به دلیل مشکلات موجود در شهرک روزیه در زمینه تامین آب و از محل سفرریاست محترم جمهور به استان سمنان انجام شده است.

در ادامه مرکز جامع خدمات سلامت شهرستان سمنان هم با حضور مسئولین استانی افتتاح شد.

دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هم درباره این پروژه با بیان اینکه این مرکز ۵۸۰ متر مربع زیر بنا دارد گفت: این پروژه به صورت خیری و به یاد مرحوم نصرت الله دانایی ساخته شده است.

او با باین اینکه اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال در این طرح هزینه شده است افزود: ۲۳ هزار نفر تحت پوشش این مرکز درمانی جدید در شهرستان سمنان قرار خواهند گرفت.

دانایی یکی از خیرین این طرح هم با باین اینکه این پروژه به یاد مرحوم نصرت الله دانایی ساخته شده است گفت: امیدواریم که این طرح بتواند کمکی به مردم شهرستان سمنان در زمینه درمان مردم داشته باشد.

در ادامه استاندار و جمعی از معاونین استانداری و مسئولین با حضور در منزل یک مددجوی کمیته امداد که دارای دو فرزند مبتلا به بیماری EB بوده است از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا و برای آن‌ها تصمیم گیری کرده اند.

مشکلات هزینه بالای درمانی، هزینه‌های جاری زندگی و مشکلات مسکن از اصلی‌ترین مشکلات این خانواده بوده که استاندار سمنان برای رفع آن‌ها تصمیم گیری‌هایی را صورت داد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.