استاندار سمنان:

طرح معامله قرن آمریکا ناکام خواهند ماند

علیرضا آشناگر گفت: طرح معامله قرن آمریکا ناکام خواهند ماند و مسلمانان نمی‌گذارند این طرح اجرا شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در آئین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های دهه فجر شهرستان سمنان بابیان اینکه طرح معامله قرن آمریکا ناکام خواهند ماند و مسلمانان نمی‌گذارند این طرح اجرا شود گفت: قدس شریف قلب تپنده اسلام است و به‌هیچ‌عنوان فروشی نیست.

او با بیان اینکه دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران درصدد نابودی ریشه‌های این انقلاب بودند افزود: معامله قرن آمریکا و رژیم صهیونیست یک توطئه و گستاخی جدید از سوی جهان استکبار است که وحدت مسلمانان به‌ویژه در کشور‌های عربی می‌تواند توطئه‌های دشمنان در طرح معامله قرن را خنثی کند.

آشناگر با تأکید بر اینکه اقدامات تروریستی آمریکا برای تحقق اهداف خصمانه و جاه‌طلبان جهان استکبار است گفت: هدف از شهادت فرزندان شجاع ایران اسلامی از سوی آمریکا، اجرای طرح‌های تجاوزگرانه در منطقه بود که با واکنش خوبی از سوی مردم در سراسر دنیا مواجه شد.

استاندار سمنان از افتتاح ۶۱۰ پروژه عمرانی بااعتبار ۴۷۱ میلیارد تومان از محل اعتبار دولتی در استان سمنان خبر داد و گفت: تبیین دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی ایران برای عموم مردم سمنان یکی از سیاست‌های جدی دولت در ایام‌الله دهه فجر است.

استاندار سمنان با اشاره به رهبری حکیمانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب در دوران قبل از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: ایران اسلامی در مسیر صلابت قرارگرفته است و اکنون کشور قدرتمند در منطقه و جهان به شمار می‌رود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.