با توجه به اینکه هلال احمر حدود ۳ ماه است که بدون رئیس اداره می‌شود، پیشنهاد شما برای ریاست این سازمان چه کسی است؟

جعفری/// پیشنهاد شما برای ریاست جمعیت هلال احمر کیست؟به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، جمعیت هلال احمر به عنوان سازمانی مردم نهاد وظیفه حمایت از آسیب دیدگان حوادث مختلف و همچنین امدادرسانی به آن‌ها را بر عهده دارد.

این جمعیت مطابق با اهداف و اساسنامه‌های بین المللی صلیب سرخ تأسیس شده و موسسه غیرانتفاعی و دارای شخصیت حقوقی مستقل است.

جمعیت هلال احمر بر اساس اهداف و وظایف صلیب سرخ جهانی فعالیت می‌کند و تلاش او تسکین آلام بشری، ارائه خدمات امدادی در هنگام بروز حوادث و سوانح طبیعی و ارائه کمک‌های اولیه در حوادث غیرمترقبه است.

این جمعیت خود از سازمان و بخش‌های متعددی تشکیل شده و تمام وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها وظیفه دارند تا در هنگام بروز حوادث متعدد به این جمعیت کمک کنند.

اما عمده وظایف و اختیارات این سازمان بر عهده رئیس جمعیت است، رئیسی که باید در شرایط بحرانی بهترین و سریع‌ترین تصمیمات را اخذ کند.

رئیس جمعیت هلال احمر باید از بدنه این جمعیت باشد

اولین نکته مهم در انتخاب رئیس جمعیت هلال احمر عضویت او در این جمعیت است و یعنی رئیس جمعیت باید از بدنه هلال احمر انتخاب شود.

رئیس هلال احمر باید  نظارتی مستقیم بر عزل و نصب‌های درون سازمانی خود را داشته باشد و با صلیب سرخ جهانی ارتباطی مستمر برقرار کند.

از قابلیت‌های مهم رئیس جمعیت تصمیم گیری به موقع است او باید سرعت عمل داشته باشد و دستور ارسال کمک عوامل امدادی به مناطق حادثه دیده و افراد نیازمند امدادرسانی را صادر کند.

از آن‌جایی که حوادث مختلف همواره در کمین هستند و ممکن است برای کشور به وجود بیایند، رئیس این جمعیت باید همواره در دسترس باشد و او باید امینی پاکدست در برابر منابع مالی و غیرمالی این جمعیت باشد.

رئیس هلال احمر باید تمام بخش‌های داخلی و خارجی را بشناسد 

امیر محسن ضیائی رئیس سابق جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ویژگی های رئیس جمعیت هلال احمر گفت: برای آنکه متوجه شویم رئیس هلال احمر چه ویژگی هایی را باید دارا باشد لازم است به اساسنامه هلال احمر مراجعه کنیم. 

وی ادامه داد: طبیعی است فردی که می‌خواهد تصدی هلال احمر را بر عهده بگیرد باید این جمعیت را به خوبی بشناسد؛ داشتن اطلاعات عمیق از ماهیت هلال احمر اصلی مهم است و به همین دلیل در سراسر جهان روسای هلال احمر در بخش های مختلف این جمعیت کار کرده‌اند.

ضیایی با اشاره به ماموریت‌های هلال احمر گفت: هلال احمر دستگاهی بین دولتی و مجموعه‌ای مردمی است و رئیس این جمعیت باید هلال احمر را به دور از دولت و بر اساس همان اساس مردمی خود اداره کند.

رئیس سابق جمعیت هلال احمر بیان کرد: علاوه بر دانش داخلی رئیس این جمعیت باید با صلیب سرخ بین المللی ارتباط داشته باشد زیرا این جمعیت تعامل بین المللی دارد.

وی با بیان اینکه امداد و نجات یکی از مهمترین بخش‌های هلال احمر است اظهار کرد: هلال احمر با ستاد بحران، وزارت کشور و استانداری ها ارتباط تنگاتنگ دارد بنابراین از این جهت هم باید رئیس هلال احمر دارای اطلاعات و ارتباطات متناسب باشد.

ضیایی تصریح کرد: سازمان جوانان و سازمان داوطلبان بخش های مهمی از هلال احمر هستند و در این بخش ها فعالیت فرهنگی انجام می‌شود و جوانان بسیاری در این سازمان‌ها تربیت می‌شوند و بر همین اساس رئیس هلال احمر باید برنامه های مناسبی برای این بخش ها داشته باشد.

وی با بیان اینکه هلال احمر بخش اقتصادی دارد، گفت: درست است که هلال احمر ردیف بودجه مخصوص دارد اما از طریق مردم به درآمد زایی می‌پردازد البته پاکدسیتی در این بخش اصل مهمی است و مردم باید به رئیس هلال احمر و نحوه عملکرد او اطمینان داشته باشند.

رئیس سابق جمعیت هلال احمر افزود: رئیس هلال احمر باید توانایی کافی در بخش بهداشت و درمان داشته باشد؛ جمعیت هلال احمر مأموریت های درمانی بسیاری دارد و رئیس این جمعیت باید اطلاعات کافی در حوزه درمان داشته باشد.

مردم باید پاکدستی رئیس هلال احمر  را باور داشته باشند

 هلال احمر جمعیتی مردم نهاد و پرچم سفید است و در بسیاری از مواقع برای تجهیز خود از منابع کمک‌های مالی و غیرمالی مردم بهره می‌گیرد، به همین دلیل باید امکان فساد مالی در این سازمان به هیچ وجه وجود نداشته باشد و مردم بتوانند با خیالی آسوده به هلال احمر اعتماد کنند، موضوعی که متأسفانه در دوره ریاست قبلی نادیده گرفته شد و منجر به بازداشت پیوندی رئیس سابق این جمعیت شد.

هم اکنون بیش از  ۳ ماه است که جمعیت هلال احمر بدون رئیس و سرپرست اداره می‌شود و با وجود اعلام دو کاندیدا ریاست از سوی شورای عالی  هنوز اعلام شده یعنی  «سامانی» و «نوروزی» مورد تأیید رئیس جمهور  قرار نگرفته‌اند.

 هلال احمر باید در ارائه خدمات اجتماعی برای کمک به آوارگان، پناهندگان، حادثه دیدگان، معلولان، امدادرسانی‌های لازم را انجام دهد و از همین رو رئیس این جمعیت باید در تصمیم گیری‌ها قاطع باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر باید مطابق با قوانین هلال احمر پیش برود و کار امدادی انجام دهد و از ورود به عرصه سیاست و تجارت بپرهیزد از سوی دیگر نگاه سیاسی، حزبی و دولتی در هلال احمر معنایی ندارد.

 موضوع مهم این است که رئیس جمعیت هلال احمر باید از لحاظ جهانی شناخته‌شده  باشد یعنی تاثیرگذاری مناسب در فضای صلیب سرخ جهانی داشته باشد؛ از آنجایی که این جمعیت  ابزارهای  حمایتی، درمانی، سرمایه‌گذاری، و جنبه‌های  اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و رفاهی دارد، باید  فردی سکانداری آن را به دست بگیرد که  با تمام شرایط و ویژگی‌های هلال احمر هماهنگی داشته باشد.

معامله‌گری و تجارت درهلال احمر معنا ندارد

یکی از بزرگترین اشکالاتی که به ریاست دوره‌های قبل هلال احمر وارد می‌شود بحث معامله‌گری و تجارت است؛ برخی از مدیران سابق بخش‌های مختلف هلال احمر با سو استفاده از منابع مالی هلال احمر اقدام به مال اندوزی‌های نامشروع کرده بودند وهمین موضوع سبب دستگیری عده‌ای از این مدیران شد.

با وجود آن که حوادث طبیعی و غیرطبیعی مانند سیل، زلزله و حتی سقوط هواپیما و خروج آن از باند کشور را تهدید می‌کند، به نظر می‌رسد رئیس جمهور و اعضای شورای عالی هلال احمر هنوز به اجماع نظر کافی درباره انتخاب رئیس هلال احمر نرسیده‌اند.

همانطور که گفته شد رئیس هلال احمر باید پاک‌دست، به دور از سیاست واز بدنه هلال احمر باشد؛ حال با توجه به ویژگی‌های گفته شده از نظر شما چه کسی بهترین گزینه برای جمعیت هلال احمر است؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
گزينه اى بهتر از قاليباف ( دكتر محمد باقر ) نيست با هر كسى كه مايل باشد مناظره ميكنم اگر ثابت نكردم يك دستگاه پرايد صفر كيلومتر جريمه پرداخت ميكنم داور اقاى حيدرى خودمان كه استاد داورى در مناظره و ( منازعه ) هستند٠ فعلا نا شناس ١٦:٣٠
Iran (Islamic Republic of)
ميراب
۱۱:۰۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
قاليباف ؟ عجب كسى ! او جاش تو مجمع جا خوش كرده دنبال رياست مجلس يا رياست دولت ميگرده. هرچند سابقه مثبت تو شهردارى تهران داره و لى اشتباهات عمدى و غير عمدى اش حسن سابقه يى براش باقى نذاشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
پسر شجاع در طول پخش سریال به همه کمک کرد. اون بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
من رئیس خوبی میشم. من من من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
تجربه نشون داده بدون رئیس بهتره
-
مصطفی
۱۱:۳۲ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
آقای دکتر حسین احمدی مدیر کل سابق هلال احمر استان گلستان
می تواند گزینه ی خوبی برای ریاست جعیت سازمان هلال احمر باشد
Iran (Islamic Republic of)
ببر مازندران
۲۲:۱۸ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
به نظر من بهترین گزینه کسی نیست جز محسن حدادی ماهینی . ایشان جوان انقلابی و مومن و پیرو خط امام هستن. علاوه بر اینها ورزشکار هم هستن ، وی قهرمان چند دوره مسابقات بوکس جهان هستن که میتوانن تمامی بدخواهان جمعیت را ناکوت کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس از شهردارى تهران
۱۴:۳۱ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
مقام رياست جمعيت هلال احمر بك مقام انحصارى و يك بزرگ اقبالى است وزير و وكيل و فرمانده و ... مقامات برجسته اى هستند ولى همه دوم و سوم و... دارند. هلال احمر يك تك منبع شيرين خدمت گزارى است و يك تك شانس است. با اين توضيح فقط دكتر قاليباف را پيشنهاد دارم اگر تواضع را جانشين غرور كند و فكر نكند براى من كم و كوچك است. بيانديشد كه واقعا ميتواند دور از جنجال ها بيشتر و بهتر خدمت كند.
Iran (Islamic Republic of)
تاشناس
۱۸:۵۸ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
حرفت حسابي است يك زنگ بزن بخودش بگو شايد قبول كرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
مرتضی آقا تهرانی
رسایی
زاکانی
ذوالنور
قالیباف
جلیلی
میرسلیم
کریمی قدوسی
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۹:۳۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
زورو بهترین گزینه است .
-
میراب
۰۸:۳۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
آقای مرتضی سلیمی که از دوران جنگ و دوران بمب باران شهرها وجنگ و زلزله و خیلی بلایای طبیعی درایران مسئولیت داشته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
سلام
خانم زینب ابوطالبی که موقع حادثه به هر کی دلش خواست کمک کنه و به هر کی هم دلش خواست بگه از ایران برو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
نمیدونم.چون نمیشناسد.به خصوص از بدنه هلال احمر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
من به استاندارخوزستان رای میدهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
اگه قبول کنه حاج حسین یکتا
United States of America
ناشناس
۰۷:۱۱ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
چه فرقی میکنه هرکی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
یه محمود احمدی نژاد کم داره؟
Iran (Islamic Republic of)
چریک گمنام
۰۲:۲۱ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
یک نفر که اهل "اخلاص" باشه ونه از اهالی "اختلاس".اگر من قرارشد خدمتگزار باشم فرصت بدهید به عاقبت کارخودم فکر کنم.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۲:۱۴ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
بنظر من بهتره آقای علی حیدری نجات رییس هلال احمر بشه چون ایشان شخص بسیار پاک دست ودرستکار سازمان می‌باشد ضمن اینکه طی ۲۵ سال گذشته ایشان کارنامه درخشانی در سازمان دارند.
Iran (Islamic Republic of)
قاسم م
۰۰:۵۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
آقای دکتر سید ناصر عمادی بهترین انتخاب هستند.
پزشکی بدون مرز هستند.
چندین سالِ که عضو جمعیت هلال احمر هست، به خیلی از مناطق محروم کشور رفته و خدمت کرده و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
وقتی مسئولین وظیفه هلال احمر را نمی دانند وفکر سیاسی کاری هستند و ارکان آنرا نمی شناسند معلوم است که باید یک نفر از سرخه ویا یک آقا زاده باشد وگر نه شورایعالی هلال احمر باید یک نفر را انتخاب وبه رئیس جمهور معرفی وآن هم حکم بزند
Iran (Islamic Republic of)
سلطانی
۰۰:۰۷ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
بهترین گزینه آقای علی دایی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
لابد یکی مثل همون رئیس قبل میاد دیگه. این که نظرسنجی نداره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
دکتر ابوالحسن فقیه رئیس سابق جمعیت هلال احمر
هلال احمر در زمان ایشون دچار تحول عظیمی شد.
امیدوارم ایشون این مسئولیت را بپذیرد تا شاهد هلال‌احمری در شان جمهوری اسلامی ایران باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
کاری نداره که،
یه دزد دیگه. چیزی که زیاده آغازاده و دزده. یکی دیگه رو بذارید جاش خب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
فقط دکتر
*فــــقــــیــــهــــی*
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
خودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
هر روز بدتر از دیروز
Iran (Islamic Republic of)
محمدبرقی.کارمندزیذخط فقر اداری ومالی جمعیت هلال احمر
۲۲:۴۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
باسلام


بهترین گزینه که هم مردمی هست وهم مدیری توانا که مدیریش در نهج البلاغه هست جناب اقای محمود نسب دبیر کل سابق جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران. از شورای عالی جمعیت هلال احمروجناب اقای دکتر روحانی استدعامندیم 1با انتخاب جناب اقای محمود نسب برای ریاست جمعیت هلال احمر عنایت فرموده تا ابن مجموعه مردمی و جهانی بامدیریت اقای محمود نسب مثل 8سال پیش باشد مثل زمان اقای دکتر فقبه ودکتر دستحردی رحمت الهی بر روحشون. به حرمت صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
خوب تو کشور ما هر چه فاسدتر دزدتر و اختلاسگر و رانتخوار قهارتری باشی پست بهتر میگیری شما کاندیدها رو بگید با بیوگرافی فساد ما بگیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
یه دوسه سال صبرکنیدپسرم لیسانسش بگیره ان شاالله ازهمه شایسته تره برااین کار دست پاک وبامسولیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
جدى فكر كن جدى جواب بده مسخره بازى را بگذار كنار
Iran (Islamic Republic of)
محمد.امدادگر و داوطلب وکارمندجمعیت هلال احمر
۲۲:۰۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
باسلام وصلوات

بهترین مدیریت برای جمعیت هلال احمر این است که مثل سال های زمان اقای دکتر وحیددستجردی خدابیاموز بود زیر نظر مقام معظم رهبری که انتخاب ریس جمعیت در حیطه وظایف مقام معظم رهبری باشد درزمانی که جناب اقای دکتر دستحردی ریاست جمعیت هلال احمررا برعهده داشتن جمعیت هلال احمر از نظر رسیدگی به محرومین وامدادگران و اتش سوزی و اهدای خون و در خیلی زیاد کمک حال دولت هابود در زمان جنگ تحمیلی و زلزله ها وسیل ها وحوادث وسوانح داخل کشور وخارج کشور مقان اولین را داشت.
Iran (Islamic Republic of)
فتاح
۲۱:۵۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
فتاح
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۲۱:۴۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
همون دختر آقای وزیر سابق که چند وقت پیش دادگاهشون بود، انتخاب مناسبیه. بعد از اینکه دوران حبس شون تموم شد تشریف فرما بشن.. چون در امور دارویی هم وارد هستند.چی بود اسمشون؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
من معلم بازنشسته با45سال سن بیام تهرون بشم ریس هلال احمر یه چهارقوم وخیشمم رابیارم سرکار
Iran (Islamic Republic of)
مرصاد
۲۱:۴۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
یکی دیگر از بستگان روحانی !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
مهمه؟!
مگه فرقی هم میکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
کالدرون یا استرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
رئیس سابق صندوق بازنشستگی
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۹:۳۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
فکرکنم از بدنه خود سازمان در سیستم اتوماسیون داخلی نظر سنجی بشه .نهایتا از بهترین ها تحقیقات لازم انجام و جهت تصمیم گیری نهایی معرفیشوند
Iran (Islamic Republic of)
جمشيد اولياء
۲۰:۰۲ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
كار بران عزيز مثل " فرهاد " درست فكر كنند و پيشنهاد عملى و يا فرد مناسبى را پيشنهاد كنند. جاى خوشمزگي و تمسخر دورهمى است نه اينجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
من رو انتخاب کنید فوق لیسانس مدیریت هستم مجردم وقت کافی دارم قشر پایین جامعه هستم ورزشکارم انقلابی هستم مردم دار ..شاید به این واسطه کار گیرم بیاد بهم زن هم بدهن ممنون
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۳۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
بهتر است سازمان را با بسیج ادغام کنند وفرمانده. بسیج اداره کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
آقای هلالی
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا زارع
۱۹:۲۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
اگر به کسی بر نمیخوره ، یک مدیر ژاپنی بیارین ، نه دزدی می‌کنه ، نه سو استفاده می‌کنه ، بهترین راندمان رو داره ،
و اگه کار اشتباهی کنه
عذرخواهی می‌کنه
کاری که مدیرای پرروی ما بلد نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
ایول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
به کسی اعتمادندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
برای این کار باید با غربی ها مشاوره کنیم و عهدنامه ای مثل برجام بنویسیم چون حتی نمی دانیم ملاک انتخاب مسئول چیست قابل توجه مسئولین که خودشان با ملاکهای غلط و غربی گزینش می کنند مثل مدرک که الان در کوزه آبش را می خوریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
خوب معلوم است یکی از آقازاده های مسئولین محترم فقط می تواند از عهده این امر خطیر برآید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۴۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
پیر حسین کولیوند گزینه مناسبیه ... الان سرپرست اورژانس کشور ... اگر بره ملتی از دست خودش و اطرافیان بدتر از خودش راحت میشن
United States of America
مردم
۱۹:۰۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
دارم امیدوارم میشم به شایسته سالاری درآینده ایران .
اینکه نظر مردم خواسته بشه معنیش اینه که اونیکه میشینه اونجا چشا حواسشون جمعه که کار کنه نه اینکه صندلی ریاست ارث پدریش باشه که کیف اش رو بکنه تا دوران بازنشستگیش سر برسه .
#من ایرانیم
#من به ایران_ افتخار میکنم
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۹:۰۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
احمدی نژاد هم خوبه میتونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
فرمانده ارتش یا سپاه
Iran (Islamic Republic of)
نعمت زاده
۱۸:۴۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
دختر من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
مزه پراندى ؟ ترا ادم حساب كردند از تو پرسيدند ادميت نشان بده.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۴۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
جناب آقای دباغ دبیر کل سازمان هلال احمر سابق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
اونایی که پاکدست هستند هیچوقت خودشون رو در مظان اتهام قرار نمیدن و اونایی که داوطلب میشن میدونن چه گنجینه ای داره هلال احمر
Iran (Islamic Republic of)
Bi nam
۱۸:۳۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
مگه نظر مردم برای مسولئین مهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
دکتر رحیم پورازغدی
Netherlands
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
مرا رئیس کنید. ۲۸/۵ سال سابقه کار در وزارتخانه ی بسیار مهمی دارم که با استفاده از ۲ سال سنوات ارفاقی بازنشسته شدم. ولی آماده به کارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
تو دیگه جیبات خیلی پره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
این همه خوردی بس نیست باید از جوانان انتخاب شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
داداش فکر کردی نمی دانیم تو این ادارات چقدر کار مفید می کنید و در عوض چقدر طلبکار هستید؟ امثال شما 28 سال از جیب ملت و بیت المال پول مفت گرفته اید تشریف ببرید پی کارتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
خخخخ. لابد صبح به صبح میرفتی گلای اون وزارت خونه رو آب میدادی که الان بعد 28 سال کار توی سایت yjc دنبال کار میگردی!!!
Iran (Islamic Republic of)
حسین شیرازی
۰۶:۵۴ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
امثال شما با این کارایی مردم رو بدبخت کردین توی این ادارات امضا گرفتن ها و این اتاق و اون اتاق و جواب سلام ندادن ها رو......
دیگه بسه برو به سلامت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
دكتر فاضل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
آقای دکتر علی رضا مرندی
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۸:۲۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
از درون همان مجموعه حاج محسن حدادی که فردی انقلابی با تحصیلات عالی هستند را پیشنهاد می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
من میگم استاد علی اکبر رائفی پور البته محاله خودش قبول کنه.اما اگر بیاد هلال احمر گلستان میشه
Iran (Islamic Republic of)
صالح میرزایی
۱۸:۱۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
بهترین گزینه خود من هستم اولا زادگاه و تابعیت بنده کاملا ایرانی هست
دوما فرزند ایثارگرم
سوما توی این مملکت درس خوندم ،هزینه کردم و مهمتر زندگی میکنم
چهارم درگیر اشتغال دیگری نیستم که چند شغله باشم
ووو درآخر خرج زندگی میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
سواد تو هم خيلى خيلى بالاست كجا درس خواندى ؟ " دوما سوما " را كجا ياد گرفتى ؟ به خيلى ها در كلاس سوم إبتدائى ياد دادند كه اولا كلمه عربى و درست است و چهارم پنجم ششم برو تا آخر ولى دوما و سوما سند بى سوادى نباشد سند بى دقتى است كه بدتر از بى سوادى است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
دکتر محمود احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
مهم تر از همه اینه که بر رفتار وعملکرد بطور مستمر نظارت بشه تا خلاف کاری پنهان و آشکار انجام نشه
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۸:۱۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
امیرحسین دادمند
لطفا پیام بدید فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
جلیلی از همه بهتره و کلن بدین دست سپاه تا حلال احمر اوج بگیرن و انقلابی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
ریا نباشه
من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
استاد باقری
Iran (Islamic Republic of)
یک دلسوزی مثل بقیه مردم
۱۷:۵۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
خانم دکتر وحیده دستجردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
من
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا نجفی
۱۷:۵۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
فقط و فقط
استاد یزدانی خرم
کسی که هر جا بوده ملایه رشد و شکوفایی بوده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۵۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
حاج حسین یکتا یا سعید قاسمی یا افرادی که امثال این دوستان جهادی باشند متدین و مطیع امر رهبری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
قالیباف
Iran (Islamic Republic of)
مير جوادى
۲۰:۲۷ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
از بالا تا پايين همه را خواندم. قاليباف را شايسته تر از همه ميدانم. خدا كند عاقلانه فكر كند و بپذيرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
برادران دالتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
کدوم یکی!!!!!!!!
Poland
محمد
۱۷:۱۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
علی دایی بهترین گزینه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
برانکو
Iran (Islamic Republic of)
کیهان
۱۷:۲۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
مگه میدان بازیه ؟درسته که پرسپولیسی هستم وطرفداربرانکو ولی الان مسئله چیز دیگه اس کاش همه چیزو به سخره نگیریم!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
رایفی پور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
فکر کنم أقاي #خود_ خود _ مردمم
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۷:۰۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
سلام
مگه سی میلیون نفر رای ندادن که این آقایی که اختلاس کرده و برکنار شده رئیس هلال احمر باشه. خب ایندفم یکی ازون بدتر. کسی هم اعتراض نکنه چون قبلش رای داده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
اگه به حرف مردم بود آنوقت نظر می دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
من خودم بهتر از همشون هلال احمر رو اداره میکنم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۴۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
فقط یکی از نخبگان درآین رشته و حتما جوان ‌‌‌با اخلاق ‌‌‌‌‌‌صداقت و وجدان ودین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
سلام .یک ایرانی.مسلمان واقعی .پاکدست .انقلابی.دلسوژ.....
Iran (Islamic Republic of)
فرزند ایران
۲۳:۰۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
مطمئنی شخصی با این مشخصات در دولت اعتدال پیدا میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
سلام بنده رو هم می تواند به عنوان رئیس هلال احمر پیشنهاد دهید.
فوق لیسانس فیزیک دریا و خدا ترس و وطن دوست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
من به تو رای میدم....دست منم یه جا بند کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
سرکار خانم زینب سلیمانی
چونکه مثل پدرشون حامی مزدم باشند !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
تعهد+تخصص...این خانم تخصص دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
درود خدا بر شهید حاج قاسم سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
دقیقا عالی ترین گزینه ارائه فرمودین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
همینه که هیچ کس سر جاش نیست هر که ادک خوبی هست نباید پست مدیریتی داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
بهترین گزینه جناب سرهنگ علی سیاه تیری جانباز۴۰درصدجنگ تحمیلی بامدت حضور۶۰ماه منطقه عملیاتی درگیربادشمن بعثی سابقه ۳۰سال مدیریت وانسان پاک دست ودلسوزمحرومان .وهمه مهمترمطیع امرولایت ورهبری میباشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
داداش یکم یواشتر با هم بریم
سابقه جنگ و درصد جانبازی این آقا به چه درد یه ارگان بین المللی مث هلال احمر میخوره؟ حالت خوبه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
mm
۱۶:۲۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
مرتضی سلیمی رییس امداد و نجات
Iran (Islamic Republic of)
امدادگر
۲۲:۰۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
چه کسی را میگوید


درتلگرام پیدای وپنهان را سرج کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
حاج حسین یکتا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
خودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
خودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
بهتره یک سایت اینترنت ایجاد کنید که افراد متقاضی خودشان ثبت نام کنند و مردم رای بدهند .
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۱:۰۶ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
کاش امکان چنین بهشتی مهیا بود اما شوربختانه اکثریت مردم بسیار ساده تر از اینها هستند
Iran (Islamic Republic of)
مسئول
۱۶:۰۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
فرزند خودم
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۱۶:۰۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
هلال احمر در برابر بنیاد مستضعفان به نظر بنده سازمان کوچکیه و حاج حسین یکتا خوبه
China
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
سلام مهندس پژمان شهردار سابق مشهد با کمک اقای مذهبی که قبلا معاون حلال احمر خراسان بودند هم مومن هم مدیر و ارزشی هم متخصص و شجاع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
آقای روحانی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۵۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
حاج حسین یکتا
Iran (Islamic Republic of)
مهربان
۱۵:۵۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
متاسفانه هلال احمر به حیاط خلوت دولت تبدیل شده و به خاطر وجوداموال واعتبارات خارج از شمول محاسبات عمومی همواره مورد طمع دولت برای جبران هزینه های متفرقه اش بوده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
چون داخلش سود داره. باورکنید انتخاب شده پیشاپیش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
با سلام و احترام
بهترین گزینه آقای دکتر سلطانی معاونت فعلی هلال احمر و نیروی باسابقه ی جمعیت و کار بلد و ز در این امر است، ایشان علاوه بر اینکه پزشکی عمومی هستند دکترای تخصصی حوادث و بلایا نیز دارند و صاحب نظران امداد و نجات هستند.
در ضمن مهمتر اینکه نه آدم سیاسی هست و نه آقا زاده
تازه فکر کنم همشهری حاج قاسم هم هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
کاش این آخری رو نمیگفتی
چه ربطی داره همشهری سردار بودن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بدون نام
۲۰:۳۵ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
خوب جلو رفتى سطر اخر خراب كردى . همشهرى بودن كه امتياز نيست.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۴۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
من میگم کسی نباشه بهتره چون بودجه نداریم حقوق بدیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۴۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
من میگم کسی نباشه بهتره چون بودجه نداریم حقوق بدیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۴۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
من میگم کسی نباشه بهتره چون بودجه نداریم حقوق بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
علم الهدی
۱۲