مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان از بهره برداری و افتتاح ۲۶۰ طرح با اعتباری بالغ بر ۷۸ میلیارد تومان در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  حمیدرضا پیرپیران مدیر عامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: در ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی ۲۶۰ پروژه در ابعاد مختلف مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که اعتباری برابر ۷۸ میلیارد تومان به خود اختصاص داده است.

او ضمن اشاره به چشم انداز شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: این چشم انداز داری ۷ محور است؛ محور اول این چشم انداز بحث خاموشی‌ها است. کاهش خاموشی‌ها به دو دسته خاموشی‌های خواسته و خاموشی‌های ناخواسته است، سر جمع این دو‌خاموشی خواسته و‌ناخواسته بالای ۸۵۰ دقیقه برای هر مشترک بود که تا پایان سال به ۱۶۰ دقیقه خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان ادامه داد: برنامه سازمان این است که تا پایان سال خاموشی‌های خواسته به صفر برسد، در چشم انداز ۱۴۰۵ مقرر شده است این خاموشی‌ها به زیر ۳۰ دقیقه رسد.

حمیدرضا پیرپیران در خصوص محور دوم چشم انداز گفت: انجام خدمات غیر حضوری محور دوم چشم انداز است  ، خدمات غیرحضوری از ۹۲ درصد  به ۹۵ درصد افزایش یافته که قرار است  تا پایان سال ۱۰۰٪ خدمات به صورت غیر حضوری برای مشترکان انجام شود.

او با اشاره به ضرورت کاهش تلفات در شبکه برق گفت: کاهش تلفات محور بعدی چشم انداز است،در اصفهان کاهش تلفات در سال ۹۳  در حدود ۷/۹ درصد بوده که این میزان در سال ۹۸ به ۶/۲ درصد رسیده است ، با وجود اینکه متوسط تلفات کشور۱۰/۸٪ بود تلاش ما این است این عدد در چشم انداز به زیر ۵ درصد رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان مدیریت بار شبکه را محور پنجم چشم انداز اعلام کرد و ادامه داد: در این بخش فاصله بین پیک بار نسبت به متوسط بار شرکت کاهش می‌یابد که در حال حاضر ۳۵٪ است، اما قرار است ۵۰٪ این بار در چشم انداز کاهش یابد.

پیرپیران محور پنجم چشم انداز را وصول مطالبات دانست و ادامه داد: وصول مطالبات خدمات ارئه شده که با تعامل با مردم انجام شود محور بعدی چشم انداز است که نیاز به همکاری مشترکین محترم دارد.

او گفت: اجرای طرح‌های مهندسی محور دیگر این چشم انداز است که پروژه‌ها را به شکلی  بر اساس طراحی مهندسی تعریف کنیم که در پایان سال تکمیل شود.عدم حوادث تجهیزاتی و‌انسانی محور هفتم چشم انداز است، نگاه ما استفاده از فناوری‌های نوین است که خوشبختانه این اتفاق در حال رقم خوردن است.
 
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.