ملی پوش تیم سپاهان اصفهان گفت: لیگ برتر فوتبال بانوان در این فصل از رقابت‌ها نسبت به سال‌های گذشته شکل حرفه‌ای تری پیدا کرده است.

هاجر دباغی ملی پوش فوتبال بانوان سپاهان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: فوتبال بانوان در ایران هر ساله پیشرفت بیشتری پیدا می‌کند و کمتر تیمی در لیگ برتر دیده می‌شود که با وقت کشی و پا زیر توپ کشیدن‌ها دنبال کسب نتیجه باشد. خوشبختانه کیفیت بازی‌ها حتی نسبت به نیم فصل اول مسابقات هم پیشرفت داشته است.

او تصریح کرد: بازی این هفته تیم ما با آویسا خوزستان دیدار جذابی بود و من توانستم در ۲۰ دقیقه اول بازی هتریک کنم و در همان دقایق اولیه بازی از موقعیت هایم استفاده کنم. این تیم اولین سال حضور خود در لیگ برتر فوتبال بانوان را تجربه می‌کند و در تمام بازی هایش سعی دارد یک فوتبال خوب را به نمایش بگذارد نه اینکه وقت کشی کند و به نظر می‌رسد اگر در سال آینده چند بازیکن قوی به این تیم اضافه شوند و سرمایه گذاری صحیحی روی آن‌ها صورت گیرد، آویسا خوزستان می‌تواند عملکرد بهتری در مسابقات از خودش به نمایش بگذارد.

دباغی افزود: شرایط لیگ به فیلم بازی‌ها به گونه‌ای شده است که متاسفانه هر تیمی نمی‌تواند نتیجه بگیرد، داوری را مقصر اعلام می‌کند. من نمی‌گویم که قضاوت‌های مسابقات بدون اشتباه است، اما نباید تمام ناکامی‌ها را از چشم داوری ببینیم.

بازیکن تیم سپاهان اصفهان در ادامه گفت: ترکیب تیم‌ها در لیگ برتر فوتبال بانوان از بازیکنان جوان و با تجربه تشکیل شده است و در یکسری بازی‌ها جوانان می‌توانند تیم عملکرد خوبی در تیم داشته باشند و در برخی دیگر، بازیکنان با تجربه تیم را نجات می‌دهند. خوشبختانه این اتفاق باعث می‌شود که بازیکنان کم سن و سال تجربه کافی در مسابقات پیدا کنند و حتی در صورت بازنشستگی یکسری بازیکنان، این جوانان جایگزین آن‌ها شوند.


بیشتر بخوانید: سربالی: برخی تیم‌ها در لیگ فوتبال بانوان پرداختی نداشتند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار