معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان با اشاره به بارش سنگین برف از شب گذشته در کلیه محور‌های استان گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ در محور‌های کردستان الزامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، امیر هوشنگ حیدریان گفت: به دلیل بارش برف و باران طی شب گذشته و امروز، اکثر جاده‌های استان کردستان بخصوص محور‌های اصلی و روستایی به شدت لغزنده است.

او گفت: در همین راستا وبا تدابیر اندیشیده شده و برابر اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان، کلیه مدارس استان امروز شنبه دوازدهم بهمن ماه تعطیل است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه علیرغم بارش سنگین برف کلیه محور‌های مواصلاتی استان باز است، تاکید کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ در محور‌های کردستان الزامی است و رانندگان از سفر‌های غیرضروری جدا خودداری کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان به رانندگانی که قصد تردد از محور‌های مواصلاتی استان و مناطق کوهستانی را دارند توصیه کرد، از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاک کن خودرو اطمینان داشته و باک بنزین خودرو را پر و زنجیر چرخ و پوشاک گرم به همراه داشته باشند و با صبر و حوصله رانندگی کنند. 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.