حجت‌الاسلام علی‌اکبری در مراسم یوم الله ۱۲ بهمن:

نقشه راه آینده ما مکتب امام است/ خط امام باید به عنوان یک شاخص دائم پیش روی ملت باشد

امام جمعه موقت تهران گفت: نقشه راه آینده ما مکتب امامی است که دارای مبانی و ریشه‌های قوی مبتنی بر کلام معصوم است.

امام (ره) با اسلام انقلابی به سوی مردم آمدبه گزارش  خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری رئیس شورای عالی سیاست گذاری ائمه جمعه و امام جمعه موقت تهران در مراسم بزرگداشت آغاز دهه فجر و یوم الله ۱۲ بهمن در حرم مطهر امام (ره) با پراهمیت خواندن سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: امسال مانند همه سال‌های گذشته مردم ما خاطره آن روز بسیار سرنوشت‌ساز را در آغاز دهه فجر گرامی می‌دارند.

او افزود: امام شخصیتی بود که ایمان و عمل صالح و اراده پولادین، هوش، کیاست، شجاعت، رأفت و عطوفت را به زیبایی در خود جمع کرده بود و با تکیه بر اسلام ناب محمدی به سوی مردم خود آمد.

حجت‌الاسلام علی اکبری ادامه داد: مردم ایران یک قوم پرافتخار، خردمند، باصفا، مقاوم، شجاع، ایثارگر هستند که آغوش خود را به روی رهبر عزیز و عالیقدرش باز کرد و ۱۲بهمن روز ملاقات حیات‌بخش امام و امت بود.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: این امت وقتی با امام همراه شد، حاصل کار مشترکشان امروز در اختیار ماست و آن یک نظام سربلند و در حال پیشرفت و مردم سالار است.

او با تاکید بر اینکه امروز آنچه در اختیار ماست خط و مکتب امام است که برای امروز و فردای ما پیش‌برنده و سعادت آفرین است، گفت: نقشه راه آینده ما مکتب امامی است که دارای مبانی و ریشه‌های قوی مبتنی بر کلام معصوم است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه اسلامیت و جمهوریت مبتنی و منطبق بر هم است گفت: مکتب امام با همه ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های خلاقیت، خود سازی و جامعه پردازی در اختیار ماست

حجت‌الاسلام علی اکبری افزود: رهبر انقلاب ویژگی مکتب امام را مقاومت معرفی کرد و گفت: مقاومت روح حاکم بر مکتب امام است و مبتنی بر آیات و سیره روشن اولیای خداست.

او با تاکید بر اینکه ملت موفق شد با مقاومت فتوحات فراوانی داشته باشند و امروز نام ملت ایران به‌دلیل این مقاومت به بزرگی یاد می‌شود، گفت: هر روز این درخت پرثمرتر می‌شود و این حاصل مقاومت است و دشمنان مقاومت نیز هرروز خوارتر هستند و این حاصل مکتب امام است.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه خط امام باید به عنوان یک شاخص دائم پیش روی ملت باشد و مردم ایران و جوانان آن را بشناسند، تصریح کرد: مقاومت هزینه دارد و مکر سازش هزینه ندارد؟ ولی ملتیرکه حاضر به تسلیم و سازش شود چیزی جز خدای نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام علی اکبری با بیان اینکه تمام عرصه‌های ما باید با مکتب مقاومت برنامه ریزی شود و در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و نظامی فرهنگ مقاومت در دستور کار باشد.

او افزود: دشمن در این جریان بیکار نمی‌ماند و درصدد است با استفاده از عناصر منافق و بزدل و نفوذی‌ها خط مقاومت ملت ایران را بشکند و ملت باید اندیشه مقاومت را نسل به نسل انتقال دهد.

حجت‌الاسلام علی اکبری با بیان اینکه دهه فجر و ۱۲بهمن در حالی از راه رسیده که ملت ایران در شرایط ویژه‌ای است، گفت: از یک سو شهادت‌های شهدای مقاومت از جمله سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس که از طرف رهبر انقلاب یوم‌الله نامگذاری شد و همچنین قدرت‌نمایی‌های نظامی جمهوری اسلامی هم دیدنی بود و آن سیلی قدرت آمریکا را درهم شکست.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه ملت ایران در آستانه خلق حماسه دیگری است گفت: مردم جهان بار دیگر در ۲ اسفندماه این حضور حماسی را خواهند دید.

او با بیان اینکه نماد مردم سالاری دینی همین انتخابات است، تصریح کرد: باید مراقب باشیم گرفتار دوقطبی‌ها نشویم و هم نامزد‌ها و هم مسئولان و هم مردم نباید گرفتار آن شوند.

حجت‌الاسلام علی اکبری با بیان اینکه بعضی‌ها غفلت می‌کنند، گفت: استفاده از تعابیر دشمن شادکن و استفاده از تعابیر خطرناک به ضرر خط مقاومت و ملت ایران است.

او تاکید کرد: امیدواریم مجلسی در طراز گام دوم ساخته شود و نمایندگانی شایسته مکتب امام به مجلس بروند.

حجت‌الاسلام علی اکبری با اشاره به اینکه معامله قرن نشان از اوج ضعف و سستی و بیچارگی استراتژیک آمریکا و صهیونیست‌هاست و این طرح از اول شکست خورده است، بیان داشت: در مکتب امام مسئله فلسطین همیشه جایگاه خود را داشته و ملت ما در پرتو هدایت‌های رهبر حکیمانه خود این راه را با قدرت ادامه داده است.

امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: این طرح آشفته و بدون حامی است که جز برخی کشور‌های جیره‌خوار آمریکا کسی از این طرح استقبال نکرده است و خواب آشفته‌ای است که تعبیر نمی‌شود.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ملت ما در طول ۴۰ سال گذشته موفق شدند با مقاومت خود فتوحات فراوانی داشته باشند، گفت: ملت ایران امروز به عنوان الگوی یک ملت مقاوم در جهان شناخته می‌شوند.

وی با بیان اینکه خط امام (ره) باید به عنوان یک شاخص و مکتب، همواره باید مقابل دیدگان ملت ما باشد، عنوان کرد: جوانان ما باید مکتب امام خمینی (ره) را بشناسند تا بتوانند در گام دوم انقلاب با ثبات قدم بیشتری حرکت کنند.

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری افزود: اگر ملتی هزینه مقاومت را بپردازد به عزت می‌رسد و اگر کسی تسلیم سازش شود، در تاریخ جز ذلت و خواری برای او نمی‌ماند.

او با بیان اینکه مقاومت ملت ما بابد تا نقطه بازدارندگی ادامه پیدا کند، تصریح کرد: مقاومت ملت ما باید در همه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی تجلی پیدا کند.

امام جمعه موقت تهران گفت: ملت ما باید شجاعانه، امیدوارانه، عاقلانه و مبتکرانه، خط مقاومت را ادامه دهد تا به نقطه بازدارندگی برسد.

او تاکید کرد: دشمن درصدد است تا با استفاده از عناصر منافق، بزدل، ضعیف و نفوذی، خط مقاومت ملت ایران را بشکند و در این رهگذر ما بیشتر از همیشه باید بیدار باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار