چهل ویکمین فجر انقلاب اسلامی ایران با گلباران خانه و حجره امام خمینی (ره) در استان مرکزی آغاز شد.

آغاز فجر چهل ویکم انقلاب با گلباران خانه و حجره امام خمینی (ره) در استان مرکزیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مردم انقلابی استان مرکزی به مناسبت آغاز فجر چهل و یکم انقلاب اسلامی ایران در استان مرکزی و سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب به میهن اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) به ایران حجره محل تحصیل ایشان در اراک و بیت تاریخی ایشان در خمین را گلباران کردند.

مسئولان استان مرکزی و مردم انقلابی و وفادار این دو شهر با حضور در بیت تاریخی امام راحل در خمین و حجره طلبگی ایشان در اراک با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

همزمان با نواختن زنگ انقلاب، محل زادگاه و بیت قدیمی امام راحل در شهر خمین در لحظه ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن و حجره طلبگی ایشان در مدرسه علمیه امام خمینی اراک با حضور اقشار مردم و مسئولین صبح امروز دواز دهم بهمن ماه گلباران شد.

به مناسبت آغاز فجر چهل و یکم انقلاب اسلامی ایران در استان مرکزی و سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب به میهن اسلامی همچنین شست شورای اداری استان مرکزی هم با حضور سید علی آقازاده استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان در خمین برگزار می‌شود.

همچنین همزمان با لحظه تاریخی ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی به میهن، سوت قطارها، و ناقوس کلیسا‌ها در استان مرکزی به صدا درآمد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار