خالد البطش، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر این که از غزه تا صنعا، خون و سرنوشت، برای مقابله با دشمنان یکی است اعلام کرد دولت‌هایی که از فلسطین حمایت نمی‌کنند، ساکت باشند.

خالد البطش، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطینبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المسیره، خالد البطش، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که فلسطین فروشی نیست.

البطش در یک سخنرانی از غزه که به صورت تلویزیونی در راهپیمایی مردم صنعا یمن پخش می‌شود، گفت: «در غزه و صنعا می‌ایستیم تا بگوییم که فلسطین فروشی نیست. به ملت یمن افتخار می‌کنیم و نمود پیروزی نزدیک را در صنعا می‌بینیم. از غزه تا صنعا، خون و سرنوشت، برای مقابله با دشمنان یکی است، سلاح و بمب‌هایی که غزه را بمباران کرد، همان‌هایی است که یمن را بمباران کرد.»

خالد البطش گفت: «دشمنان خواستند که در صنعا، سوریه، مصر و عراق با ما بجنگند تا جبهه درگیری با دشمن صهیونیستی، ساکن و آرام باشد. ما بین ملت‌ها و دولت‌ها تمایز قائل هستیم، ملت‌هایی که دولت‌هایشان معامله ترامپ را تایید کردند، باید از آنان اعلام برائت کنند.»


بیشتر بخوانید: حمایت امارات از معامله قرن

محکومیت معامله قرن در استانبول ترکیه


عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی افزود: «دشمنان کشور‌های اسلامی، برای آتش زدن این کشور‌ها و امن نگه داشتن رژیم صهیونیستی، تلاش می‌کنند.بر سر خاک خود چانه‌زنی نمی‌کنیم، حتی اگر سرمان از تن جدا شود.»

البطش تاکید کرد: «سلاح خود را در برابر دشمن، بر زمین نخواهیم گذاشت و بر سر آن، چانه‌زنی نخواهیم کرد، از ملت‌های مسلمان می‌خواهیم که سفارتخانه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را در سراسر جهان محاصره کنند.»

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: «دولت‌هایی که به فلسطین سلاح نمی‌فرستند و از ما حمایت نمی‌کنند، ساکت باشند. ما از میهن خود دفاع خواهیم کرد و با دشمن خواهیم جنگید. تسلیم این معاملات شوم نیز نخواهیم شد.»

وی در پایان خواستار حمایت تسلیحاتی از جریان مقاومت برای مقابله با رژیم صهیونیستی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار