مدافع تیم فوتبال تراکتور گفت:سرمربی تیم ما با صحبت‌هایی که در بین ۲ نیمه انجام داد و در نهایت توانستیم ذوب آهن را ببریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایمان سلیمی مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز درباره پیروزی این تیم برابر تیم ذوب آهن اظهار داشت: بازی سختی بود و ذوب آهن تیم خوبی در بیرون و داخل خانه است، اما جلوی تیم ما دفاعی بازی کردند. چیدمان بازیکنان ذوب آهن در نیمه اول به صورتی بود که ۵ بازیکن خود را در عقب نگه داشته بودند و خیلی بسته و  با برنامه  بازی می‌کردند  و ما نتوانستیم در نیمه اول کار خاصی انجام دهیم، اما سرمربی تیم ما با صحبت‌هایی که در بین ۲ نیمه انجام داد در نهایت توانستیم بازی را باز کنیم و در ارسال‌ها توانستیم به گل برسیم.

سلیمی درباره اینکه در خط دفاع به علت غیبت چند بازیکن تنها بود، گفت: متاسفانه هفته گذشته کارت  زرد‌ها باعث شد که ۳ بازیکن موثر خود را در این بازی نداشته باشیم و خیلی به آن‌ها نیاز داشتیم. شرایط به صورتی بود که دستمان برای این بازی خالی بود و بازیکنان جایگزین به خصوص بوری مدافع وسط که کنار من بازی می‌کرد فوتبال خوبی ارائه کرد. قضاوت داوران  تاثیرگذار خواهد بود  و تیم ما در نیم فصل دوم به دنبال کسب امتیاز است و در دقیقه ۹۰ بازی من ۵ ثانیه پشت توپ ایستاده بودم که  داور کارت زرد داد و این اتفاق جالبی نیست.

من ناراحت هستم که بازی بعدی را محروم شدم 

او ادامه داد: دروازه بان حریف حدود ۵ دقیقه وقت بازی را گرفت و آن‌ها به دنبال کسب امتیاز بودند و من ضربات شروع مجدد بازی را می‌زدم. من ناراحت هستم که بازی بعدی محروم شدم و خیلی مراقبت کردم که کارت زرد در این بازی نگیرم تا ۴ اخطاره نشوم، اما بدون اینکه خطایی مرتکب شوم کارت گرفتم و از بازی بعدی محروم شدم. به هر حال امیدوارم ورق به سمت ما برگردد که تیم ما همیشه در بازی‌ها با محرومیت بازیکنان مواجه نشود.

سلیمی بیان کرد: به هر حال خدا را شکر که بازی را پیروز شدیم و دست این هواداران را می‌بوسم که در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند. هواداران به تیم خود اطمینان داشته باشند و از تیم خود حمایت کنند وبازیکنان جوان و باتجربه خوبی داریم. امیدوارم اتفاق خوبی برای تیم ما رخ بدهد.

ما در زمین ورزشگاه یادگار امام تبریز اذیت شدیم 

مدافع تراکتور درباره وضعیت زمین ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: به نظرم وضعیت چمن این ورزشگاه نباید به این صورت باشد و نیمه اول در این زمین اذیت شدیم و نمی‌دانستیم چمن ورزشگاه به این صورت است. ما بازیکنان تکنیکی  و پا به توپ  زیادی داریم که هیچ کدام امروز نتوانستند بازی خودشان را انجام بدهند. ما ۲ گل از طریق سانت از جناحین زدیم و تیم ذوب آهن هم از روی سانت گل زد. در این زمین‌ها نمی‌شود فوتبال بازی کرد و امیدوارم در بازی بعدی چمن درست شود تا بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم.

سلیمی درباره اینکه تراکتور در ۲ بازی نمی‌تواند کلین شیت کند، گفت: نبود بازیکنان  باعث شده است که نتوانیم کلین شیت کنیم و با این شرایط سخت است و حریفان ما هم خوب کار می‌کنند و ذوب آهن هم در ضربات ایستگاهی خوب کار کرد، اما  من به عنوان یک مدافع اولین هدفم کلین شیت است تا تیمم گل نخورد.


بیشتر بخوانید: تراکتور ۲ - ذوب آهن یک/ رادولوویچ طعم اولین شکست را در تبریز چشید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار