نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: ضرورت دارد ایام دهه فجر برای نسل جوان تبیین شود.

ایام دهه فجر باید برای نسل جوان تبیین شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: ضرورت دارد ایام دهه فجر برای نسل جوان تبیین شود، ایامی که خداوند ملت ایران را از طاغوت به بندگی خدا فرا خواند.

او ادامه داد: انسان با تقوا کسی است که وقتی در مورد موضوعی مطمئن نیست، آن را قطعی بیان نمی‌کند، خود را از دروغ گفتن و شایعه دروغ حفظ می‌کند، همواره به دنبال مال حرام که هیچ، به دنبال مال شبهناک، هرچند زیاد و راحت الوصول باشد، نمی‌رود.

کریمی تبار افزود: در شرایطی کنونی، که کشور به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی است، باید تلاش شود بین درآمد و هزینه‌ها تناسب برقرار شود تا دست نیاز به سوی دشمن دراز نشود.

او ادامه داد: تشکیل برخی پرونده‌ها در دادگاه، اعم از ربا خواری، کلاهبرداری، گران فروشی وغیره نشان از این است که انسان‌ها به روزی حلال خداوند راضی نبوده و شکرگزار نعمت‌های خداوند متعال نیستند.

نماینده، ولی فقیه در استان اظهار کرد: دشمن با تمام توان خود را برای تبلیغات مسموم علیه جمهوری اسلامی به کار گرفته و تلاش می‌کنند بگوید نظام جمهوری کارآمدی کافی را ندارد، ولی روند رشد کشور، استکبار را در منطقه و جهان به چالش کشیده است.

او مطرح کرد: آمریکا با به شهادت رساندن سردار دل‌ها در واقع اعلام جنگ با نظام ایران کرد، آنان از برجام خارج شدند و این توهین به دولت و نظام بود، چرا برخی از مسوولان همچنان به دنبال مذاکره با استکبار هستند؟

حجت الاسلام کریمی تبار مطرح کرد: معامله قرن رئیس جمهوری آمریکا در دنیای امروز که استکبار از دمکراسی صحبت می‌کند خنده دار است، این کار به بازی گرفتن قوانین بین المللی است، این چنین اقدام بی خردانه‌ای از سوی استکبار، نابودی رژیم صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.