استاندار فارس گفت: فعالیت وزارت ورزش و جوانان در فارس مصداق بارز نگرش عدالت محور و محرومیت زدایی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی در حاشیه سفر به کازرون و شرکت در مراسم افتتاحیه پروژه‌های ورزشی این شهرستان، افزود: اقدامات انقلاب گونه حوزه ورزش در فارس اقداماتی جهش دار و اثرگذار بوده است.

او با اشاره به افتتاح دو سالن ورزشی در روستا‌های جام بزرگی و کلانی در سفر وزیر ورزش و جوانان، گفت: پروژه‌های دیگری نیز در این شهرستان در دست اقدام و آماده بهره‌برداری است که بخش عمده‌ای از آن‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفتنی است استاندار فارس در سفر به کازرون کلنگ احداث دو پروژه اقتصادی در قالب یک سردخانه بزرگ و یک کارخانه تولید لوازم بهداشتی آرایشی که قرار است توسط بخش خصوصی احداث شود را نیز به زمین زد.

فعالیت وزارت ورزش و جوانان مصداق نگرش عدالت محور و محرومیت زدایی است

مدیرکل ورزش و جوانان فارس هم گفت: کلنگ احداث برخی از پروژه‌های افتتاح شده در حوزه ورزش فارس در دهه هشتاد به زمین خورده، اما بلاتکلیف مانده بود که در این دولت تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

حیدر علی کامیاب با اشاره به برخی تصمیم‌گیری‌های غیرکارشناسی خصوصاً در مکان یابی تعدادی از این پروژه‌ها، افزود: این دولت میراث‌دار پروژه‌های ناقص و ناتمام بود که علیرغم غیرکارشناسی بودن برخی از آن‌ها ملزم به اتمام و تکمیل آن‌ها بودیم.

او از افتتاح ۴ پروژه دیگر ورزشی در آینده‌ای نزدیک در شهرستان کازرون خبر داد و افزود: عملیات اجرایی ۲۱ زمین چمن مصنوعی فوتبال و فوتسال نیز تقریباً تمام شده که با نصب چمن آنها، این پروژه‌ها در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در ادامه استادیوم ۲ هزار نفره فوتبال خشت را یکی از زیباترین ورزشگاه‌های محلی استان معرفی و خبر از افتتاح این پروژه در آینده‌ای نزدیک داد.

فعالیت وزارت ورزش و جوانان مصداق نگرش عدالت محور و محرومیت زدایی است

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار