رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر بیان کرد: فروشگاه زنجیره‌ای شهروند با وجود آن‌که یک بنگاه اقتصادی است، ولی یک برند اجتماعی محسوب می‌شود که توانسته در ۲ سیل اخیر کشور نقش پررنگ و بسزایی داشته باشد

شهروند؛ بنگاه اقتصادی با برند اجتماعیبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نصیری، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، در خصوص ارسال محموله‌های کمک شهروند به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان بیان کرد: شرکت شهروند به عنوان یک بنگاه اقتصادی، در طول ۲۵ سال فعالیت خود در شهر تهران همواره به عنوان حلقه واسط با شهروندان عمل کرده و در حوادث و مواقع بحرانی در کنار مردم بوده است، در ۲ حادثه اخیر کشور نیز شهروند به خوبی مشارکت داشته، در سیل فرودین ماه نیز شرکت شهروند کمک‌های بسیاری را به مناطق سیل زده ارسال کرد.

وی گفت:نکته قابل تامل این است که مردم شهروند را به عنوان واسطه‌ای برای کمک رسانی انتخاب کردند که نشان از اعتماد مردم به این مجموعه دارد، اعتمادی که به نوعی سرمایه اجتماعی ارزشمند محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار