سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه این کشور قرار است روز هفتم ماه آینده میلادی به ونزوئلا سفر کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از خبرگزاری تاس، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز پنجشنبه اعلام کرد سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه این کشور قرار است روز ۷ فوریه به منظور دیدار با نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا به این کشور سفر کند.

به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، لاوروف در این سفر با معاون رئیس جمهور و وزیر امور خارجه ونزوئلا نیز گفت‌وگو خواهد کرد.

پس از آنکه در بهمن سال گذشته خوان گوایدو، سرکرده مخالفان ونزوئلا خود را رئیس‌جمهور موقت این کشور خواند و بلافاصله آمریکا حمایت خود را از او اعلام کرد، فشار‌ها بر نیکلاس مادورو، رئیس جمهور قانونی ونزوئلا از سوی واشنگتن به شدت افزایش یافته است.

پس از اجرای کودتایی نافرجام برای برکناری مادورو، اعمال تحریم‌های مختلف علیه کاراکاس و مسدود کردن تمام دارایی‌های دولت ونزوئلا در آمریکا، رسانه‌ها از طرح دولت ترامپ برای محاصره دریایی و تحریم‌های گسترده‌تر علیه کاراکاس خبر می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار