معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین از اجرای هزار عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی، بصیرتی و هنری در ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه استان از اجرای هزار عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی، بصیرتی و هنری در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: برنامه‌های دهه فجر با ۸ صبح روز شنبه ۱۲ بهمن ماه با رژه موتور سواران و غبار روبی مزار شهدا آغاز می‌شود.

سرهنگ طاهرخانی افزود: در این دهه یادواره ۴۰ هزار شهید دانش آموز به نام لاله‌های روشن در ۳۰۰ مدرسه استان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

او اضافه کرد: خدمات پزشکی توسط بسیج جامعه پزشکی و حضور بسیج آبادانی در مناطق محروم و افتتاح ۴۰ پروژه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این ایام است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان همچنین به اجرای برنامه‌های ارزشی در دهه فجر اشاره و برنامه تقویت روحیه استکبارستیزی توسط هادیان سیاسی را یکی از مهمترین آن‌ها معرفی کرد.

سرهنگ امیری مقدم معاون فرهنگی سپاه هم در این نشست گفت: پایگاه‌های بسیج و مساجد میزبان و برگزار کننده برنامه‌های ایام الله دهه فجر خواهند بود و برای گرامیداشت چهلم سردار سلیمانی برنامه‌های متعدد پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.