رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: فضای مجازی فرزندان ما را بی‌دین می‌کند و بر همین اساس لازم است در مورد هر موضوعی که می‌بینیم یا می‌شنویم تحقیق کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور در جمع عزادارن هیئت حسینی نخل کاشان با بیان اینکه تعدد و کثرت موجب خوشبختی نمی‌شود، اظهار داشت: نباید به زیادی دارایی و اموال افتخار و مباهات کرد؛ آن‌چه که مهم است سعادت در دنیا و آخرت است که این موضوع می‌تواند برای برخی انسان‌ها با یک جمله تبیین شود در حالی که بعضی افراد نیز اگر هر شب به پای سخنرانی‌ها بنشینند به هدف خود نرسند.

او با بیان اینکه از صدر اسلام تاکنون حتی در زمان حضرت علی (ع) اختلاس بوده است، افزود: اگر در رفع مشکلات جدی باشیم بسیاری از مشکلات حل می‌شود چرا که ما استعداد‌های بسیار زیادی داریم، اما راه‌های نرفته بسیار زیادی را نیز  پیش رو داریم.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه حضرت زهرا (س) در جنگ‌ها نقش تاثیرگذاری داشت، ابراز داشت: حضرت زهرا (س) در جنگ احد نقش تاثیرگذاری داشت و به رزمندگان کمک می‌کرد و در استیضاح خلفا نیز نقش بسزایی داشت، به نحوی که سخنرانی کوبنده آن حضرت چهره واقعی حکومت را رسوا می‌کرد.

او با بیان اینکه کودکان در بهترین زمان برای یادگیری قرار دارند، گفت: نسل‌های مختلف به ویژه نسل جوان ما مشغله‌های متعدد شغلی، علمی، فرهنگی و ... دارند، اما نسل کودک هیچ دغدغه‌ای ندارد.

قرائتی ضمن اشاره به آثار سوء فضای مجازی تصریح کرد: فضای مجازی فرزندان ما را بی‌دین می‌کند و بر همین اساس لازم است در مورد هر موضوعی که در فضای مجازی می‌بینیم یا می‌شنویم تحقیق کنیم چراکه تشخیص حق مشکل شده است و بر همین اساس باید با آگاهی کامل در رابطه با موضوعات تصمیم بگیریم. 

او با بیان اینکه حضور در جلسات مذهبی باید منجر به اخذ تصمیمی برای بهبود شرایط زندگی شود، تاکید کرد: حضرت آدم (ع) از آنجا که قدرت تصمیم نداشت موجب شد تا از بهشت رانده شود و نسل ما نیز که از نسل حضرت آدم (ع) هستیم از بهشت رانده شدیم.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به معنی و مفهوم کوثر گفت: یکی از شاخصه‌های مهم خیر کثیر در زندگی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است که باعث برکت در زندگی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.