سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل گفت: از ابتدای سال بیش از هشتاد درصد تعهد اشتغال این شهرستان در بخش گردشگری و صنایع دستی محقق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا شایقی، سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل گفت: در سال رونق تولید ایجاد فرصت‌های شغلی در حوزه تاسیسات گردشگری و همچنین بخش صنایع دستی با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

او افزود: به ویژه رونق سرمایه‌گذاری، کاهش مدت زمان صدور مجوز برای پروژه‌های اشتغال آفرین و همچنین حمایت از تولید و فروش صنایع دستی بهبود یافته است.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل گفت: تعهد اشتغال شهرستان در سال جاری ۳۵۶ نفر است که از ابتدای سال ۲۷۰ نفر صاحب شغل شده‌اند.

به گفته شایقی از این تعداد بیش از ۶۰ درصد توسط ستاد اشتغال استان مورد تائید قرار گرفته که تا پایان سال نیز بی‌شک این رقم افزایش خواهد یافت.

او تاکید کرد: با توجه به فرصت‌های متنوع گردشگری و صنایع دستی در مرکز استان انتظار می‌رود سرمایه‌گذاران جهت سرمایه‌گذاری و حمایت بخش دولتی در اشتغال‌آفرینی برای جوانان یاریگر ما باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.