«صفاء التمیمی» ضمن انتقاد از معامله قرن اعلام کرد باید درباره خطرات همه طرح‌ها و برنامه‌های آمریکا و اسرائیل در منطقه هوشیار بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، «صفاء التمیمی» سخنگوی سرایا السلام با بیان اینکه باید با معامله قرن مقابله شود، تأکید کرد ارتش آمریکا و ارتش رژیم صهیونیستی دو روی یک سکه هستند.

صفاء التمیمی در گفتگو با این شبکه تأکید کرد: معامله قرن از رژیم صهیونیستی جانبداری کرده و حقوق ملت فلسطین را سلب کرده است. معامله قرن هرگز اجرایی نخواهد شد و سکوت در مقابل اقدامات آمریکا ما را به این اوضاع رسانده است. مسئله فلسطین مسئله محوری ما در محور مقاومت است. کشور‌های عربی و اسلامی باید در شرایط کنونی همه جانبه از مردم فلسطین حمایت کنند. ملت فلسطین از راه جهاد و مبارزه کوتاه نمی‌آید و بر شیوه مبارزه با رژیم صهیونیستی تربیت شده است.

وی تأکید کرد: ارتش آمریکا در عراق و ارتش رژیم صهیونیستی دو روی یک سکه هستند. معامله قرن فقط به نفع اسرائیل است. ترامپ فلسطینی‌ها را بین انتخاب دو گزینه پذیرفتن معامله قرن و یا عدم دستیابی به هر گونه راه حل دیگری مخیر کرده است. نباید اجازه داد معامله قرن اجرایی شود. باید در مورد خطرات همه طرح‌ها و برنامه‌های آمریکا و اسرائیل در منطقه هوشیار بود.

بیشتر بخوانید: ترامپ از "معامله قرن" رونمایی کرد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه طی کنفرانسی مشترک از طرح به اصطلاح صلح خاورمیانه (معامله قرن) رونمایی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار