در حالی که حامی مالی باشگاه نفت مسجد سلیمان مبلغی از درآمد‌های این باشگاه را به حساب اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان واریز کرده است، هنوز بخش زیادی از این پول در اختیار این باشگاه قرار نگرفته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه نفت مسجد سلیمان از ابتدای فصل جاری رقابت های لیگ برتر با مشکلات مالی زیادی مواجه شده و تنگنا‌های مالی تا جایی پیش رفت که مهدی تارتار سرمربی این تیم هم در مقطعی اعلام کرده بود دیگر حاضر به ادامه همکاری با این باشگاه نیست.

پس از کش و قوس‌های فراوان مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان موفق شدند تارتار را به نیمکت سرمربیگری تیمشان بازگردانند، اما او برای بازگشت خود اعلام کرده بود که باید بخش دیگری از مطالبات بازیکنان ظرف هفته‌های آتی پرداخت شود. این شرط با موافقت مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان همراه شد و آن‌ها که نمی‌خواستند بار دیگر سرمربی تیمشان را از دست بدهند، برای تامین منابع مالی مورد نیاز به رایزنی‌های فراوان و برگزاری نشست‌های متعدد با مسئولان مربوطه متوسل شدند.

در نهایت و با پیگیری‌های فراوان مبلغ ۱۰ میلیارد تومان تامین شد، اما از آن جایی که موانع قانونی اجازه نمی‌داد این مبلغ مستقیما به حساب باشگاه نفت مسجد سلیمان واریز شود، این پول به حساب اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان واریز تا از طریق این نهاد در اختیار باشگاه جنوبی قرار بگیرد.

با این وجود مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان مدعی هستند از این ۱۰ میلیارد تنها ۴ میلیارد به دست آن‌ها رسیده و سرنوشت بقیه این پول مشخص نیست.


بیشتر بخوانید: نفت مسجد سلیمان ۲ - صنعت نفت آبادان صفر/ سه امتیاز شیرین شاگردان تارتار در دربی خوزستان


دیگر ناراحتی مسئولان باشگاه به تاخیر در پرداخت این پول باز می‌گردد، زیرا گفته می‌شود منابع مالی از چند هفته پیش در اختیار اداره کل قرار گرفته است و در حالی که مسئولان باشگاه برای تقویت تیمشان در نقل و انتقالات زمستانی و برآورده کردن خواسته‌های تارتار نیاز شدیدی به پول داشتند، این مبلغ در آن مقطع به حساب باشگاه واریز نشده و همین موضوع باعث شده تا بازیکنی مانند فرزاد حاتمی به دلیل دریافت نکردن ۵۰ درصد از مبلغ قراردادش، با توجه به بندی که در قرارداد او آورده شده، اجازه فسخ یک طرفه و جدایی از این باشگاه را به دست بیاورد.

طبق اعلام یکی از مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان، حدود ۲ میلیارد و صد میلیون تومان از این مبلغ برداشت شده و هنوز مشخص نیست مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان به چه دلیلی این کار را انجام داده اند. با پیگیری‌های اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل نفت مسجد سلیمان، پای مسئولان استانی هم به این پرونده باز شده تا تکلیف بقیه این پول روشن شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
هشداربه تمام مسوولین اهوازنشین خوتونواماده دریافت بدترین فوشهاکنیدیاپولاروبدیدیافوش یخورید.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
اقا ما دردمونو به کی بگیم این چه قانونیه که تیم های تهرانی حق دارن میلیاردی از پول نفت خرج کنن اما تیم شهری که روی نفت خوابیده حق نداره
آخرین اخبار