نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: حضرت زهرا (س) منشأ نجات همه اهل عالم است و همه زنان عالم می‌توانند تحت حمایت معنوی حضرت صدیقه طاهره (س) قرار گیرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان در مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) قزوین برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) فقط به مسلمانان، شیعیان و پیروان کتاب‌های آسمانی تعلق ندارد بلکه حضرت منشأ نجات همه اهل عالم است و همه زنان عالم می‌توانند تحت حمایت معنوی حضرت صدیقه طاهره قرار گیرند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: رسالت و جامعه مخاطب حضرت عیسی (ع)، قوم بنی اسرائیل است که در یک زمان خاص و در منطقه جغرافیایی محدودی زندگی می‌کردند، اما رسالت و جامعه مخاطب رسول گرامی اسلام (ص) تمام مردم را در هر زمانی از تاریخ و هر زمینی از جغرافیا شامل می‌شود و هیچ محدودیتی ندارد.

او اضافه کرد: حضرت فاطمه (س) فرزند چنین پیامبری است و قرار است که آرمان‌های پیامبر (ص) توسط حضرت فاطمه محقق شود، پس باید الگوی و سیده زنان عالم باشد و هر کسی با فرهنگ فاطمی آشنا می‌شود، مشتاق این فرهنگ خواهد شد.

امام جمعه قزوین افزود: امام خمینی (ره) فرزند چنین شخصیتی است که می‌فرماید تا بانگ لا اله الا الله در تمام جهان طنین نیفکند، مبارزه هست و هر جا که مبارزه هست ما نیز هستیم و انقلابمان را به همه جهان صادر خواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: مگر می‌شود ما مسلمان باشیم و به فکر مسلمانان جای دیگر نباشیم چرا که رسول خدا (ص) تأکید کرده است که اگر به فکر مسلمانان و غیر مسلمانانی که از مسلمانان درخواست کمک کنند و به آن‌ها توجهی نکنند، مسلمان نیستند.

نماینده، ولی فقیه در استان افزود: از خدای متعال می‌خواهیم این گنج ملکوتی و آسمانی را بیشتر درک کنیم و فرهنگ فاطمی را بیشتر در زندگی به کار بگیریم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.