تیم ملی فوتبال بانوان چین که برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک به استرالیا سفر کرده، در قرنطینه به سر می‌برد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در پی جا به جایی محل برگزاری مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ فوتبال بانوان در گروه B آسیا از شهر ووهان چین به سیدنی استرالیا، تیم ملی فوتبال بانوان چین راهی این کشور شده است.

اما به دلیل نگرانی در مورد گسترش ویروس کرونا اعضای این تیم در قرنطینه نگه داشته شده اند و فدراسیون فوتبال استرالیا (FFA) فروش بلیت مرحله بعدی رقابت‌های انتخابی آسیا برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را به تعویق انداخت.

اوایل هفته جاری این گروه در ووهان، شهر مرکز شیوع ویروس کرونا، قرار داشتند. از زمان سفر به استرالیا به آن‌ها گفته شده است که تا ۵ فوریه در هتل خود در شهر بریزبین بمانند و به این ترتیب برگزاری مسابقه اول آن‌ها با تایلند در روز دوشنبه (۳ فوریه) برگزار کنند، در خطر لغو شدن قرار دارد.

فدراسیون فوتبال استرالیا فروش بلیت را متوقف کرده است و قول داده است که در اسرع وقت اطلاعات بروز و بیشتری را ارائه دهد.

فدراسیون فوتبال استرالیا گفت: تندرستی و سلامتی همه بازیکنان، کادرفنی و تماشاگران از نظر FFA و کنفدراسیون فوتبال آسیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. FFA فردا بلیت های این مسابقات را به فروش نمی‌رساند.

این مسابقات قرار بود در ووهان برگزار شود، اما در اوایل این ماه به دنبال شیوع ویروس کرونا ابتدا به نانجینگ و سپس به سیدنی منتقل شد. طبق آخرین آمار، کرونا بیش از ۵۰۰۰ نفر را در سرتاسر جهان آلوده کرده و ۱۳۱ را نیز در چین کشته است.


بیشتر بخوانید: ویروس کرونا لژیونر‌های ایرانی لیگ فوتسال چین را تهدید نمی‌کند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار