کاپیتان استقلال گفت: نداشتن زمین تمرین یک درد بزرگ در دل بازیکنان تیم است و روی کار تیم تاثیر می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال درباره بازی تیمش برابر الریان قطر و نگرانی‌هایی که بابت عملکرد آبی پوشان در این بازی وجود داشت گفت: به دلیل مشکلات زیادی که تیم داشت، به ویژه نداشتن یک زمین مناسب برای تمرین، ما هم چنین استرسی داشتیم. به هر حال بارندگی باعث شد زمین مناسبی نداشته باشیم و نتوانیم تمرینات منظم و تاکتیکی خوبی داشته باشیم.

خدا را شکر که توانستیم دل مردم را شاد کنیم 

غفوری در ادامه گفت: باید از تمام بازیکنان تشکر کنم که واقعا باغیرت بودند و زحمت زیادی کشیدند تا این پیروزی به دست آمد. کادرفنی هم برای موفقیت تیم تلاش بسیاری کرد و خدا را شکر توانستیم این بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم و به مرحله گروهی صعود کنیم. خدا را شکر می کنیم که توانستیم دل مردم را شاد کنیم و در ادامه هم برای تکرار این مهم تلاش می کنیم.

نداشتن زمین تمرین یک درد بزرگ در دل بازیکنان تیم است

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در خصوص مشکلات مالی تیمش گفت: مشکلات زیادی که گفتم شامل مشکل مالی هم می شود. برخی از بازیکنان هنوز بخشی از مبلغ قرارداد سال گذشته خود را نگرفتند و شاید در نگاه اول این موضوع خیلی مهم نباشد، اما این یک مشکل بزرگ است. به هر حال باشگاهی که ادعای حرفه ای بودن دارد باید تا پایان هر فصل با بازیکنانش تسویه کند. نداشتن زمین تمرین یک درد بزرگ در دل بازیکنان تیم است و روی کار تیم تاثیر می گذارد. آن طور که من شنیدم زمین تمرین فردای ما هنوز آماده نیست و این خیلی جالب است. 

غفوری: مجیدی در کارش جدی و مصمم است‌/ نداشتن زمین تمرین یک درد بزرگ در دل بازیکنان تیم است

موسوی مشکلات را دید و کمک کرد

او با تمجید از اقدامات عضو هیئت مدیره باشگاه گفت: جا دارد از موسوی که در این سفر کنار ما بود و به تیم کمک زیادی کرد، تشکر کنم. اگر حضور و کمک های موسوی نبود، کار برای ما سخت تر و خستگی های ما بیشتر می شد. باید یک تشکر ویژه از موسوی کنم که در کنار بازیکنان بود، مشکلات را دید و کمک کرد. حضور او بچه ها را دلگرم کرد. 

استقلال با هزینه ای کمتر از تیم های مدعی لیگ بسته شده است 

غفوری افزود: بازیکنان ما انتظارات عجیب و غریبی ندارند و تنها خواسته آن ها عملی شدن تعهداتی است که در قبال آن ها وجود دارد. آیا استقلال با این همه هوادار و بازیکن خوب لیاقت داشتن یک زمین تمرین مناسب را ندارد؟ آیا بازیکنان ما مبلغی بیشتر از آن چه در قراردادشان آمده را طلب کردند؟ قراردادها با توافق میان بازیکنان و باشگاه ها منعقد شده و چیز عجیب و غریبی در آن نیامده است. بازیکنان ما هم کم توقع هستند و مانند بازیکنان تیم های عربی نیستیم که برای هر کدام از ما، به اندازه بودجه یک تیم ایرانی هزینه شود. بازیکنان ما از شرایط اقتصادی کشور آگاه هستند و تا جایی که در توانشان باشد کمک می کند. استقلال در میان تیم های مدعی لیگ، با هزینه ای به مراتب کمتر از بقیه تیم های مدعی بسته شده است. 

اکنون درباره شهرآورد صحبتی ندارم

بازیکن استقلال درباره بازی های آینده استقلال برابر نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس گفت: ترجیح می دهم اکنون درباره شهرآورد صحبتی نکنم. اکنون به بازی برابر نفت مسجد سلیمان فکر می کنیم. این بازی اهمیت بالایی برای ما دارد و تمام تمرکز ما روی آن است. امیدوارم بتوانیم این بازی را ببریم. 

غفوری: مجیدی در کارش جدی و مصمم است‌/ نداشتن زمین تمرین یک درد بزرگ در دل بازیکنان تیم است

ورزشگاه اختصاصی السد، استثنایی بود

او در خصوص ورزشگاه اختصاصی السد که بازی استقلال و الریان در آن برگزار شد گفت: قبلا در آن زمین بازی کرده بودم و بیشتر بازیکنان تیم هم تجربه بازی در آن زمین را دارند. آن زمین استثنایی است. نمی دانم چرا ما باید تا این اندازه از لحاظ امکاناتی، عقب تر از رقبایمان باشیم. به هر حال ورزش، مطالباتی دارد و امیدوارم حقش را بگیرد. از طریق ورزش، پرچم ایران بالا می رود و اگر ما در ورزش و به ویژه رشته پرطرفداری مانند فوتبال که نگاه های بین المللی معطوف به آن است، خوب عمل کنیم، پرچم کشورمان در دنیا بالا می رود. 

خداراشکر که ضربه های آزاد من نتیجه بخش بود

غفوری درباره ضربات ایستگاهی خوبی که در دو بازی برابر الکویت و الریان زد گفت: خداراشکر که ضربات آزاد من نتیجه داد. من تمرین می کنم و امیدوارم که بتوانم برای تیمم مثمرثمر باشم. 

مجیدی در کارش جدی و مصمم است 

او درباره تفاوت های شیوه کاری مجیدی و استراماچونی گفت: واقعیت این است که مجیدی فرصت کافی در استقلال نداشته و با مشکلات زمین تمرین، او نتوانست تاکتیک ها و برنامه هایش را در زمین پیاده کند. با این وجود مجیدی نشان داد که در کارش خیلی جدی و مصمم است و ما بازیکنان وظيفه داریم به او کمک کنیم. امیدوارم که بهتر از این هم نتیجه بگیریم. 

غفوری: مجیدی در کارش جدی و مصمم است‌/ نداشتن زمین تمرین یک درد بزرگ در دل بازیکنان تیم است

چرا نبايد پرسپولیس و استقلال زمین تمرین و ورزشگاه اختصاصی داشته باشند؟

کاپیتان استقلال در واکنش به این که گفته می شود هواداران پرسپولیس معتقدند استقلال با پرواز چارتر به قطر رفت و برخلاف چیزی که گفته می‌شود، این تیم امکانات لازم را دارد گفت: برای پرسپولیس و هوادارانش احترام زیادی قائلم و نمی خواهم درباره این تیم حرف بزنم. پرسپولیس تیم قابل احترامی است. من امیدوارم پرسپولیس، تراکتور، سپاهان و تمام تیم های ایرانی به حقشان برسند. چرا نبايد پرسپولیس و استقلال زمین تمرین و ورزشگاه اختصاصی داشته باشند؟

تلاش های فتحی برای برطرف کردن مشکلات کافی نبود

غفوری در پاسخ به این سوال که آیا انتخاب فتحی به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی انقلاب که تمرینات استقلال در آن برگزار می شود، می تواند با وجود نارضایتی هایی که هواداران از مدیرعامل سابق استقلال دارند، به این تیم کمک کند، گفت: انتقاد و ناراحتی هواداران به خاطر مسائل تیم بود یعنی همان مشکلاتی و انتقاداتی که بازیکنان داشتند. فتحی باتوجه به سابقه ای که در مدیریت دارد، توانایی هایی داشت. ما با فتحی مشکلی نداشتیم و نداریم. مشکل ما عمل نشدن به وعده ها بود. مشکلات باشگاه زیاد است و شاید با آمدن مدیران جدید، مشکلات ۱۰ تا ۱۵ درصد بهتر یا بدتر شود. نمی خواهم از فتحی انتقاد کنم زیرا مشکلات در باشگاه زیاد اما او تلاشش را کرد. شاید تلاش های فتحی کافی نبود که قطعا هم نبود. امیدوارم او در سمت جدیدش موفق باشد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار